Ruszają badania e-learningu w polskich firmach
Agencja translatorska Skrivanek Polska, z okazji 15-lecia działalności rozpoczyna właśnie obszerne badania mające na celu pokazanie obrazu funkcjonowania i świadomości e-learningu w polskich przedsiębiorstwach. Badaniem zostaną objęci zarówno przedstawiciele pracodawcy – Human Resources Managerzy, jak i szeregowi pracownicy. Badania potrwają do września. Są one realizowane we współpracy z szeregiem ogólnopolskich partnerów.
E-learning to metoda rozwijania kompetencji, która coraz częściej gości w polskich przedsiębiorstwach. Ponieważ jest wciąż stosunkowo młoda – wiele osób wciąż nie do końca ma świadomość potencjału takiego nauczania. Z tego samego względu do tej pory niewiele podmiotów podejmowało się badania rzeczywistego wykorzystania e-learningu.
Badania E-learning i Blended Learning w biznesie 2012 mają to zmienić i pomóc uzyskać następujące informacje: Kwalifikacje z jakich dziedzin są najczęściej podnoszone przy użyciu tych metod? Jakie są korzyści z wykorzystywania e-learningu? Czy e-learning dobrze się sprawdza w nauczaniu języków obcych? Jakie są plany rozwoju polskich firm pod kątem nauczania zdalnego? Jakie oczekiwania ma pracodawca względem pracowników, którzy ukończyli taki kurs? Jak są dobierane kursy e-learningowe?
Badania zostaną przeprowadzone w kilkuset polskich firmach. Ankiety będą wypełniać zarówno Human Resources Managerzy, jak i pracownicy wykonawczy. Akcja gromadzenia odpowiedzi rozpoczyna się we wrześniu 2012 roku. Planowany termin zakończenia badań to październik. Wtedy nastąpi podsumowanie odpowiedzi i przygotowanie wyników i wniosków. Na koniec opublikowany zostanie pełny raport w uwzględnieniem komentarzy ekspertów branży.
Za organizację badania odpowiada Skrivanek Polska. Badania są realizowane we współpracy z partnerami takimi jak HR News, Most Wanted HR Consulting Group oraz Outsourcing Magazine. Patronat medialny objęła Valkea Media, wydawca magazynu Warsaw Business Journal.
Ankieta dostępna jest pod adresem: http://e.skrivanek.pl/ankieta/.
/Skrivanek Polska
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością