Start-up na dywaniku: eksperci oceniają Jobbaloon.com
Na portalu MamBiznes.pl wracamy do cyklu „Startupy na dywaniku”, w którym eksperci rynku internetowego oceniają polskie startupy. Na pierwszy ogień idzie platforma JobBaloon.com będąca agregatorem ofert pracy dostępnych w internecie.
Na pytania odpowiada Tomasz Zgórecki, współtwórca projektu.
Dla kogo przeznaczony jest Wasz projekt i jaką potrzebę zaspokaja?
Projekt przeznaczony jest dla studentów raczkujących na rynku pracy, osób bezrobotnych oraz tych, które mierzą wyżej i chcą poszerzać swoje kompetencje zawodowe na innych stanowiskach pracy.
Jakie doświadczenie mają twórcy projektu?
Jesteśmy programistami i specjalistami SEO, którzy mają bogate doświadczenie w projektach firmowych oraz indywidualnych prowadzimy również sklep internetowy ze sprzętem do klubów fitness.
Uwaga: prowadzisz start-up i chcesz go poddać ocenie ekspertów? Napisz na [email protected]
Czy istnieją już podobne projekty w Polsce, jeśli tak to jakie?
W Polsce istnieje podobne projekty takie jak : praca.renego.pl, careerjet.pl, njobs.pl, pl.incruit.com. Prowadzone są przez zagraniczne firmy dlatego chcemy wykorzystać naszą wiedzę o polskim rynku i stać się liderem na polskim rynku wyszukiwarek pracy.
Czym chcecie przekonać użytkowników do korzystania właśnie z Waszej platformy?
Do korzystania z naszej platformy chcemy przekonać łatwością dostępu do ogłoszeń oraz nieskomplikowanym mechanizmem wyszukiwania ofert, który umożliwi znalezienie oferty za pomocą maksymalnie trzech kliknięć myszy.
Jaki jest model biznesowy sewisu?
Początkowo modelem biznesowym będą reklamy lecz z czasem chcemy współpracować z firmami rekrutacyjnymi i pomagać w pozyskiwaniu klientów, będzie to model PPC oraz PPL.
Jakimi metodami chcecie dotrzeć do uzytkowników/klientów?
Wykorzystywać będziemy optymalizację witryny, pozycjonowanie, chcemy tworzyć szkolenia dla bezrobotnych, publikować poradniki i innego rodzaju przydatne materiały.
Jakie macie krótko i długoterminowe cele?
Planujemy stopniową ekspansję na zagraniczne rynki, poszerzenie bazy ogłoszeń, udoskonalać algorytmy, przyspieszać serwis oraz wejść w mobile.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta
@iq nie mow tak bo cie zabijemy!