Zygmunt Chajzer rozpoczął sprzedaż nowego proszku
Majowe zapowiedzi stały się faktem. Na półkach sklepowych pojawił się nowy proszek, którego sprzedaż kilka miesięcy temu zapowiadał Zygmunt Chajzer. Były ambasador marki Vizir zdecydował się stworzyć własną markę produktów o właściwościach hipoalergicznych i składzie przyjaznym środowisku naturalnemu.
Proszek o nazwie MrZiggi od dziś dostępny jest w sieci Lidl. Oprócz proszku klienci mogą także kupić płyn do prania. Produkty reklamowane są jako ekologiczne co zresztą zapowiadał wcześniej Zygmunt Chajzer. Tym też mają się różnić od proszków skierowanych do masowego klienta, jakim był m.in. Vizir. Pomysłodawca przyznał, że jest to nisza, ale w tym widzi właśnie potencjał wejścia do świadomości klienta, który do tej pory nie wiedział o istnieniu ekologicznych odpowiedników. Producent zapewnia, że środki piorące MRZiggi nie zawierają żadnych alergenów mogących powodować uczulenia
Oprócz znanej sieci produkt można także zakupić na stronie Mr-ziggi.pl. – Produkty Mr. ZIGGI łączą w sobie cechy nowoczesnych i tradycyjnych środków piorących. Są przebadane dermatologicznie, zwalczają roztocza i bakterie, są skuteczne w niskich temperaturach. Mr. ZIGGI to produkty proekologiczne, tworzone z myślą o ochronie środowiska – czytamy na stronie sklepu. Jednym z pierwszych, którzy poinformowali o debiucie nowego produktu był syn Filip Chajzer. Gospodarz programu Big Brother zapowiedział to wczoraj wieczorem za pośrednictwem Instagrama. Debiutowi nowej marki towarzyszy kampania reklamowa i konkursy m.in. w Radiu Złote Przeboje.
Idea stworzenia nowej marki na rynku środków czystości pojawiła się głowie prezentera telewizyjnego po tym jak koncern Procter&Gamble zakończył z nim współpracę. Niespełna miesiąc po zakończeniu kilkunastoletniej współpracy Zygmunt Chajzer ogłosił, że chce być twarzą nowego produktu na rynku środków piorących. Warto przypomnieć, że ten rynek wart jest 1,5 mld zł.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta
buhahhahahahahaaaa . Reklamował proszki drugiej kategorii , a teraz sprzedaje proszki 3 kategorii.