Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Zygmunt Chajzer rozpoczął sprzedaż nowego proszku

Majowe zapowiedzi stały się faktem. Na półkach sklepowych pojawił się nowy proszek, którego sprzedaż kilka miesięcy temu zapowiadał Zygmunt Chajzer. Były ambasador marki Vizir zdecydował się stworzyć własną markę produktów o właściwościach hipoalergicznych i składzie przyjaznym środowisku naturalnemu. 

Fot. materiały prasowe

Proszek o nazwie MrZiggi od dziś dostępny jest w sieci Lidl. Oprócz proszku klienci mogą także kupić płyn do prania. Produkty reklamowane są jako ekologiczne co zresztą zapowiadał wcześniej Zygmunt Chajzer. Tym też mają się różnić od proszków skierowanych do masowego klienta, jakim był m.in. Vizir. Pomysłodawca przyznał, że jest to nisza, ale w tym widzi właśnie potencjał wejścia do świadomości klienta, który do tej pory nie wiedział o istnieniu ekologicznych odpowiedników. Producent zapewnia, że środki piorące  MRZiggi nie zawierają żadnych alergenów mogących powodować uczulenia

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Panie i Panowie. Oto jest. Efekt naszej ciężkiej ponad rocznej pracy. MR ZIGGI @mrziggiofficial (proszek oraz płyn do prania) od jutra do kupienia w sieci @lidlpolska. Tata (niekwestionowany symbol prania w Polsce ??❤️?) wymarzył sobie produkt, którego jeszcze na rynku nie było. W pełni hipoalergiczny, proekologiczny i przyjazny całej rodzinie ?. Produkowany w Czyżewie na Podlasiu. W fabryce dbającej o środowisko ???☘️??, która prąd czepie z paneli słonecznych ☀️ Pomysł był mój. Projekt pudełka (karton i lniany sznurek) mój. Więc – Dwie sztaby pan siara. Jedna sztaba pan wąski? ? nie do końca. Zyskiem ze sprzedaży w Lidlu chcemy się podzielić z @adopcja IOP w Otwocku – Fundacja Rodzin Adopcyjnych. Tam też trafi zapas Zigiego ??? ps. wg mojego pierwotnego pomysłu proszek miał się nazywać #GejzerBieli ale… tata się nie zgodził ??? jak to tego doszło nie wiem ??? https://mr-ziggi.pl/ #nowywymiarprania #mrziggiofficial

Post udostępniony przez Filip Aleksander Chajzer (@filip_chajzer)

Oprócz znanej sieci produkt można także zakupić na stronie Mr-ziggi.pl. – Produkty Mr. ZIGGI łączą w sobie cechy nowoczesnych i tradycyjnych środków piorących. Są przebadane dermatologicznie, zwalczają roztocza i bakterie, są skuteczne w niskich temperaturach. Mr. ZIGGI to produkty proekologiczne, tworzone z myślą o ochronie środowiska – czytamy na stronie sklepu. Jednym z pierwszych, którzy poinformowali o debiucie nowego produktu był syn Filip Chajzer. Gospodarz programu Big Brother zapowiedział to wczoraj wieczorem za pośrednictwem Instagrama. Debiutowi nowej marki towarzyszy kampania reklamowa i konkursy m.in. w Radiu Złote Przeboje.

Idea stworzenia nowej marki na rynku środków czystości pojawiła się głowie prezentera telewizyjnego po tym jak koncern Procter&Gamble zakończył z nim współpracę. Niespełna miesiąc po zakończeniu kilkunastoletniej współpracy Zygmunt Chajzer ogłosił, że chce być twarzą nowego produktu na rynku środków piorących. Warto przypomnieć, że ten rynek wart jest 1,5 mld zł.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
red 17 lis 2019 (18:30)

buhahhahahahahaaaa . Reklamował proszki drugiej kategorii , a teraz sprzedaje proszki 3 kategorii.