Konferencja: E-nnovation
Grupa Allegro organizuje największe w Europie Środkowo-Wschodniej spotkanie specjalistów biznesu internetowego. Na konferencję „e-nnovation – e-comerce w Europie Centralnej”, która odbędzie się w Poznaniu w dniach 23-24 września 2010 roku, przyjadą znani przedsiębiorcy, blogerzy i menedżerowie z Europy i świata.
Uczestnicy e-nnovation będą mieli okazję porozmawiać m.in. z José A. del Moral-em, który jest współzałożycielem Ya.com – hiszpańskiej firmy sprzedanej Deutsche Telekom za 540 mln euro. Gościem konferencji będzie również Guilherme Komel, manager produktu, który jest odpowiedzialny m.in. za największy portal turystyczny w Brazylii i największą stronę skupiającą treści tworzone przez użytkowników w języku portugalskim (ponad 250 tysięcy blogów). Nie zabraknie czołowych postaci e-biznesu, znanych blogerów i przedsiębiorców, m.in. z Włoch, Niemiec, Grecji, Czech oraz wielu innych, ponieważ cały czas spływają potwierdzenia od kolejnych gości.
– Start-up na dywaniku: Skrybot.pl
– Start-up na dywaniku: Tivix.pl
– Start-up na dywaniku: Prosponder.pl
– Start-up na dywaniku: Snapki.pl
– Polski rynek handlu w sieci wzrósł w 2009 roku o 18 proc. Świetny wynik tego sektora pokazuje, że warto w niego inwestować, a najlepszym sposobem jest inwestycja w wiedzę – mówi Magdalena Krukowska z zespołu PR Grupy Allegro. – Dlatego organizujemy międzynarodową konferencję, na której specjaliści z całego świata podzielą się swoimi doświadczeniami z przedsiębiorcami z Polski i pozostałych krajów Europy Środkowo-Wschodniej, czyli rejonu, gdzie e-handel rozwija się dynamicznie, ale cały czas ma jeszcze sporo do nadrobienia – dodaje.
– Start-up na dywaniku: Lokter.pl
– Start-up na dywaniku: Evenea.pl
– Start-up na dywaniku: GdzieSąBliscy.pl
– Start-up na dywaniku: Gdzieparkować.pl
Podczas konferencji e-nnovation analizowane będą ostatnie trendy i nowości w handlu internetowym na świecie. Uczestnicy przyjrzą się działalności światowych liderów tej branży oraz strategiom budowania i prowadzenia nowoczesnych projektów w różnych częściach globu. Podczas konferencji nie zabraknie analizy największych sukcesów i porażek w e-biznesie, prezentacji najnowszych technologii i rozwiązań pozwalających na zwiększenie sprzedaży. Część dyskusji poświęcona będzie również kierunkom rozwoju handlu internetowego i jego specyfice w różnych krajach.
Spotkanie przeznaczone jest dla osób zajmujących się e-commerce, przedstawicieli branży z Europy Środkowo-Wschodniej, właścicieli sklepów internetowych, kadry zarządzającej oraz blogerów i freelancerów, którzy interesują się tym zagadnieniem. Ciekawą wiedzę zdobędą na nim również osoby zatrudnione w branżach wspierających handel internetowy m.in. specjaliści ds. sprzedaży i marketingu, osoby odpowiedzialne za Public Relations i kontakt z klientem, a także pracownicy firm IT dostarczający technologie konieczne do prowadzenia sklepów internetowych.
– Przeczytaj najnowszy wywiad z prezesem Naszej klasy
Konferencja odbywa się w dniach 23-24 września 2010 w Poznaniu. Spotkania będą prowadzone w języku polskim z symultanicznym tłumaczeniem na angielski.
Więcej informacji na stronie http://e-nnovation.pl
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta