Konferencja: Social Media Day

Rok 2011 to triumfalny powrót blogów do kanonu mediów społecznościowych. Zamiast pamiętników nastolatek, dominować będą blogi firmowe i profesjonalne. Właśnie dlatego trzecia konferencja z cyklu Social Media Day, która odbędzie się 20 stycznia 2011 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, będzie poświęcona blogom firmowym.

To równocześnie gala finałowa konkursu na Najlepszy polski blog firmowy, organizowanego już po raz trzeci przez Dominika Kaznowskiego – blogera i eksperta branżowego. W ostatniej edycji laureata wybrało kilkuset studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Najlepszy okazał się blog mBanku. Pierwsze miejsca w poszczególnych kategoriach zajęły też blogi sklepów Skrapki i Rupieciarnia, oraz blog Netii.

Podczas konferencji Social Media Day twórcy najlepszych polskich blogów firmowych podzielą się swoimi receptami na sukces. O blogach w kontekście kreowania personal i employer brand opowie Agnieszka Guzek z Internet Talents, a o badaniach blogosfery – Andrzej Garapich z PBI.

Swoje projekty przedstawią także uznane blogujące firmy – jak nk.pl i TP SA. Na zakończenie prelegenci będą dyskutować o otwartej komunikacji w firmach prowadzonej dzięki blogom i o tym, czy przedsiębiorstwa są już na to przygotowane.

Social Media Day Poland to cykl konferencji o social media i rewolucji, jaka się dzięki nim dokonała, zapoczątkowany światowymi obchodami dnia mediów społecznościowych – 30 czerwca 2010 pod patronatem największego serwisu social media na świecie – Mashable.com

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*