Masz biznes? Zobacz swoją reklamę na najpopularniejszych portalach!

Łódź 27 czerwca 2018

System reklamowy AdWords daje przedsiębiorcom duże możliwości, mimo to wciąż wiele firm nie wykorzystuje w 100 proc. jego potencjału. Dane z raportów Google wskazują, że reklamy promowane w systemie AdWords docierają do 80 proc. globalnych użytkowników Internetu. W jaki sposób pomogą Ci znaleźć się na takich stronach jak Onet.pl, Gmail, Wp.pl lub Interia.pl? Już w najbliższą środę, 27 czerwca o godzinie 19:00 w łódzkim Idea Hub opowie o tym Natalia Ircha, Certyfikowany Trener AdWords.

W ciągu ostatniego roku blisko 98% polskich internautów używało Google jako głównej przeglądarki. To sprawia, że staje się ona najlepszym miejscem do pokazania się firmy w Internecie, zwłaszcza dla mikro oraz małych firm, które chcą przebić się do jak największej grupy potencjalnych klientów. Google wyszedł naprzeciw potrzebom przedsiębiorców oferując system reklamowy AdWords, dający szerokie możliwości dotarcia do potencjalnego klienta we wszystkich obszarach Internetu. W przeciwieństwie do pozycjonowania, które zapewnia efekty po kilku tygodniach lub miesiącach, reklama Google AdWords działa natychmiast. Mimo to początki z tym systemem sprawiają przedsiębiorcom trudności. Najczęstszymi błędami, które zdarzają się przedsiębiorcom korzystającym z Google AdWords są m.in. zbyt ogólne słowa kluczowe, złe dopasowanie strony docelowej do słów kluczowych czy nieumiejętna analityka i importowanie konwersji.

W jaki sposób ich uniknąć? Dlaczego warto inwestować w reklamę na dużych portalach i w poczcie Gmail? Jak, krok po kroku, uruchomić taką kampanię w AdWords? Jakie hasła na banerach działają najlepiej? Jaki jest koszt takiej reklamy i czy każda mała firma może sobie na nią pozwolić i, w końcu, jak mierzyć skuteczność kampanii?

Już w najbliższą środę, 27 czerwca o godzinie 19:00 w łódzkim Idea Hub na rynku Manufaktury odbędą się warsztaty networkingowe z działania systemu AdWords, które poprowadzi Natalia Ircha, PPC Manager i Paid Media Specialist w łódzkiej agencji SEM – Fine Performance, Certyfikowany Trener AdWords. Z branżą internetową i marketingiem związana od 2013 roku. Lubi o sobie mówić AdWords Enthusiast, bo praca nad skuteczną reklamą i dzielenie się wiedzą to jej prawdziwa pasja. Doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii marketingowej, bazującej na kampaniach online, zdobywała z klientami takimi jak Philips Polska, Cinema City, CUK, Candy, Varta czy Unizeto. Podczas warsztatów networkingowych dowiesz się, w jaki sposób, za pomocą systemu reklamowego Google AdWords, rozwinąć swoje przedsiębiorstwo i zyskać nowych klientów. Praktyczna wiedza, konkretne wskazówki i dobre praktyki. Udział w warsztatach jest bezpłatny.