Przedsiębiorco, SEO pomoże ci odnieść sukces!

Łódź 30 lipca 2018

SEO może stać się przepisem na sukces nie tylko wielkich koncernów, ale przede wszystkim małych przedsiębiorstw. Ta, zyskująca na popularności część marketingu internetowego jest na językach coraz większej liczby specjalistów. Z odpowiednią wiedzą jej działanie może okazać się niezwykle proste. Co oznaczają tajemnicze trzy litery i w jaki sposób mogą pomóc w rozwoju małego przedsiębiorstwa oraz pozyskiwaniu szerokiego grona klientów? Już w najbliższy poniedziałek, 30 lipca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub tajniki korzystania z SEO przedstawi Piotr Wiernicki, specjalista SEO w agencji marketingowej Fine Performance.

Search Engine Optimization, które kryje się za skrótem SEO, w języku polskim oznacza „optymalizację dla wyszukiwarek internetowych”. Jego istotą jest tworzenie treści internetowych w taki sposób, aby wyniki wyszukiwania plasowały daną markę jak najwyżej w rankingu takich wyszukiwarek, jak Google, z której korzysta obecnie 98% polskich internautów. Użytkownik nie musi bowiem wpisywać nazwy konkretnej firmy, aby rekordy w wyszukiwarce skupiały się właśnie na niej. SEO ma za zadanie pomóc dotrzeć  marce do odbiorcy, który poszukuje czegokolwiek związanego z naszą profesją. Przypadkowe natknięcie się na informacje o firmie może w dalszej perspektywie stać się szansą na zdobycie nowego klienta. SEO pomaga bowiem w budowaniu świadomości marki, lepszym poznaniu klienta, a co się z tym wiąże, odpowiadaniu na jego potrzeby i zwiększeniu jego zaufania w stosunku do nas.

Jak rozpocząć przygodę z SEO i skorzystać z jego największych zalet? Jakie są koszty takich działań i jak długo trzeba czekać na ich efekty? Czy można działać samemu na tym polu, czy lepiej jest jednak skorzystać z usług agencji marketingowych? Fachowych porad na temat SEO, już w najbliższy poniedziałek, 30 lipca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub udzieli Piotr Wiernicki, specjalista SEO w agencji marketingowej Fine Performance, działający w branży marketingowej od 2011 roku. Swoją przygodę z pozycjonowaniem zaczął w 2014 roku – w tym czasie obsługiwał mikroprzedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować  czy napić się kawy. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Wstęp na warsztaty jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy możliwe są pod adresem [email protected].