Warsztaty Startup Program

Warszawa 28 lutego 2017

Aby w pełni rozwinąć potencjał Waszych pomysłów, potrzebujecie wsparcia. Wsparcie to rozumiemy jako dostarczenie merytorycznej wiedzy i dzielenie się z Wami doświadczeniem ekspertów z branży komunikacji marketingowej i marketingu. Jesteśmy gotowi pomóc wyznaczać właściwe kierunki i skuteczne metody działania – mówią organizatorzy warsztatów „Startup Program”.

Misją naszego projektu jest:
– dostarczenie adekwatnej do Waszych potrzeb wiedzy z zakresu budowania marki, której nie znajdziecie w podręcznikach. Zapewni to starannie dobrana grupa mentorów, na co dzień zajmujących się planowaniem i realizacją strategii komunikacji dla znanych marek.
– Wymiana doświadczeń między pracownikami marketingu i reklamy a twórcami innowacyjnych produktów i technologii, które mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych firmach.

Dzięki serii wykładów oraz warsztatów Ty i Twój zespół będziecie mogli skupić się na tym, na czym zależy Wam najbardziej – na tworzeniu i ulepszaniu własnego produktu. Uczestnictwo w programie to przede wszystkim:
– Wiedza z zakresu budowania marki
– Wymiana doświadczeń i poznanie możliwości branży marketingowej
– Unikalna na tle innych programów grupa Mentorów
– Możliwość poszerzenia grona klientów

Program do którego zakwalifikuje się 20 startupów podzielony jest na trzy etapy:

SZKOLENIE GRUPOWE: wszystkie zakwalifikowane startupy wezmą udział w szkoleniach, których celem jest przybliżenie uczestnikom zasad funkcjonowania branży reklamowej, poprawy efektywności współpracy z tworzącymi ją podmiotami oraz poszerzeniu wiedzy z zakresu promocji własnej marki. Szkolenia odbędą się w ciągu jednego dnia.

MENTORING: Każdy z zakwalifikowanych startupów będzie miał miesiąc na spotkania z mentorem, dzielenie się wiedzą, doradztwo i naukę.

SPEED DATES: Każdy startup przyjęty do programu będzie mógł zaprezentować się w strefie startup’owej podczas Forum Innovation 2017, oraz wziąć udział w tak zwanych szybkich spotkaniach z potencjalnymi klientami.