Ponad 500 tys. ogłoszeń szkoleń w katalogu PARP. To już 5 lat Bazy Usług Rozwojowych
W ciągu pięciu lat istnienia Bazy Usług Rozwojowych pojawiło się w niej 508 tys. ogłoszeń szkoleniowo-doradczych, a z jej oferty skorzystało 480 tys. użytkowników. Serwis administrowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości wspiera przedsiębiorców, łącząc organizatorów szkoleń, studiów podyplomowych i doradców z osobami chcącymi poszerzać swoją wiedzę. Rynek usług rozwojowych będzie tematem kolejnej konferencji BUR organizowanej on-line 28 stycznia.
Baza Usług Rozwojowych (BUR) to ogólnodostępna, bezpłatna baza zawierająca oferty usług rozwojowych świadczonych w różnych formach (m.in. szkolenia, kursy zawodowe, doradztwo, studia podyplomowych, mentoring). Przedsiębiorcy, ich pracownicy oraz osoby prywatne mogą dzięki nim rozwijać swoje kompetencje oraz realizować cele edukacyjne i biznesowe. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników, w ubiegłym roku Baza Usług Rozwojowych została odświeżona. Aktualna wersja platformy to m.in. łatwiejsza rejestracja, bardziej czytelny interfejs użytkownika, uproszczona nawigacja oraz nowoczesna wyszukiwarka.
Obecnie użytkownicy mogą wybierać spośród ok. 27 tys. usług oferowanych przez 5,5 tys. firm szkoleniowo-doradczych, wiele z nich można zrealizować zdalnie. W Bazie, która funkcjonuje dzięki środkom pochodzącym z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, można znaleźć również szkolenia z dofinansowaniem unijnym.
28 stycznia, w godz. 10.00-16.00, odbędzie się konferencja pod hasłem „7 życzeń dla sektora usług rozwojowych”. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną nowości w BUR oraz oferta PARP dla rynku usług rozwojowych. Eksperci przedstawią także najnowsze trendy na rynku szkoleniowym, doradzą, jak przygotować i realizować nowe, skuteczne formy szkoleń, a także, jakie elementy marketingu wykorzystać, aby zachęcić uczestników do rozwijania kompetencji.
Źródło: PARP
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników