Grupa cyber_Folks kontynuuje wzrosty. Podano wyniki za II kwartał 2024 roku
Podobnie jak w pierwszym, tak i w drugim kwartale roku poziom zysku netto grupy technologicznej cyber_Folks był o ponad 70% wyższy niż rok wcześniej. Spółka podsumowała kolejny okres swojej działalności.
cyber_Folks konsekwentnie buduje mocną pozycję na polskim rynku e-commerce. Spółka oferuje wsparcie dla sektora MŚP dotyczące obecności jego przedstawicieli w Internecie. Produkty grupy technologicznej dostępne są w modelu abonamentowym i dotyczą całego łańcucha wartości. Ich zastosowanie umożliwia automatyzację procesów biznesowych, komunikacji, marketingu oraz sprzedaży.
Obecnie spółka obsługuje ponad 360 tys. klientów, generując jednocześnie ponad 550 mln zł przychodów. W pierwszym kwartale roku jej zysk netto wyniósł 24,2 mln zł, co stanowiło o ponad 70% więcej niż rok wcześniej. Teraz grupa poinformowała o wynikach finansowych za drugi kwartał 2024 roku.
Warto przeczytać: Potęga polskiego rynku e-commerce. Dziennie przybywa 20 sklepów internetowych
cyber_Folks ze stałym wzrostem
A te są równie dobre, co w poprzednim. W okresie od kwietnia do końca czerwca grupa osiągnęła 17,8 mln zł zysku netto. Oznacza to jego wzrost o 72% w stosunku rocznym. W drugim kwartale roku skonsolidowane przychody netto przekroczyły 154 mln zł (32% wzrostu rocznego). Skorygowana EBITDA wyniosła prawie 42 mln zł, co stanowi 21% więcej niż przed rokiem.
„Za Grupą cyber_Folks kolejny rekordowy kwartał oparty na organicznym wzroście. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii generujemy powtarzalne zyski i zwiększamy skalę działalności. Praca włożona w rozwój nowych produktów skutkuje wzrostem liczby klientów i budowaniem przewagi konkurencyjnej na globalnym rynku. Nasze produkty i rozwiązania są pierwszym wyborem dla ponad 360 tys. klientów – zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Biegniemy w biznesowym maratonie, osiągając coraz lepsze wyniki, a naszym celem w tym wyścigu jest zdobycie najwyższego miejsca na podium w kategorii e-commerce” – mówi Jakub Dwernicki, prezes zarządu cyber_Folks.
Stały rozwój i nowe rozwiązania
Cel, o którym mówi prezes grupy, jest realizowany poprzez stały rozwój oferowanych klientom usług i rozwiązań. Coraz liczniejsze grono odbiorców zyskuje innowacyjny kreator stron internetowych _Now. Za pośrednictwem narzędzia możliwe jest stworzenie strony internetowej w 90 sekund. Obecnie w ten sposób powstaje ich ok. 2 tysiące miesięcznie. cyber_Folks chce w najbliższym czasie zacząć jego promocję za granicą.
Kluczowym krokiem w rozwoju było również IPO spółki. Potwierdza to lipcowe wejście grupy do indeksu mWIG40. Obecna wśród 60 wiodących spółek GPW od czasu wejścia na giełdę odnotowała 5-krotny wzrost przychodów. Grupa liczy na kontynuację wzrostów w dalszej perspektywie.
Warto przeczytać: Niemiecki startup Assetbird chce odmienić rynek nieruchomości. Inwestorzy pomogą w realizacji tej misji
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
PFR Ventures podpisało pierwsze umowy z funduszami venture capital w ramach programu FENG. Kapitał zostanie przeznaczony na inwestycje w startupy
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków