Pyszne.pl to popularna platforma do zamawiania jedzenia online. Zapewnia ona swoim użytkownikom szeroką ofertę ponad 16 tys. partnerów. Oferta Pyszne.pl jest dostępna w ponad 2 tys. polskich miast. Jej zasięg sprawia, że aplikacja ma już ponad 3,5 mln aktywnych użytkowników.
Pyszne.pl wychodzi poza gastronomię
Oferta firmy nie ma jednak zamiaru ograniczać się jedynie do gastronomii. Jak powiedział PAP Biznes dyrektor zarządzający przedsiębiorstwa, Arkadiusz Krupicz, pracuje ono intensywnie nad rozwojem nowej grupy partnerstw spoza sektora gastronomicznego. Obecnie podmioty takie jak na przykład sklepy spożywcze i piekarnie stanowią na platformie ponad 1000 partnerów. Przyszły rok ma obfitować w większą liczbę tego typu współprac. Dzięki temu zakupy spożywcze w Pyszne.pl mają stać się normą.
Ma to być możliwe dzięki aktualnej sieci kurierów firmy. Ci obecni są w 50 największych polskich miastach. Kluczowe dla sukcesu rozwojowego będzie zbudowanie świadomości użytkowników.
Nowa aplikacja
W tym pomóc ma nowa aplikacja, nad którą prace już trwają. Ma ona wspierać ofertę pozarestauracyjną, a więc na przykład zakup produktów spożywczych, ale również kwiatów, elektroniki, kosmetyków, czy produktów aptecznych. O sukcesie zadecyduje również konkurencyjna oferta cenowa włącznie z kosztami dostawy. W związku z tym cały czas trwają rozmowy z nowymi partnerami.
Te są szczególnie ważne z uwagi na dużą konkurencję dla tego typu usług w Polsce. Arkadiusz Krupicz podkreśla, że to jedyny rynek w Europie, w którym funkcjonuje aż pięć międzynarodowych platform do zamawiania jedzenia z dostawą.
Pyszne.pl jest częścią grupy Just Eat Takeaway.com. W Polsce zadebiutowało w 2010 roku.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)