PeopleForce to założony w 2019 roku twórca kompleksowej platformy HR typu all-in-one. Podmiot jest obecnie jednym z liderów sektora. Obecnie obsługuje ponad 1300 klientów w 30 krajach i ma przeszło 100 000 aktywnych użytkowników. Korzystają z niego marki, takie jak Autenti, Grupa eSky, Brand24, a także TestDevLabs, Paysera i Ajax Systems.
„Nasza mapa rozwoju produktu powstaje w ścisłej współpracy z klientami. Dzięki temu mamy pewność, że dostarczane przez nas rozwiązania HR odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku technologii HR […]” – mówi Andrew Cetinic, founder i CEO PeopleForce.
Nowe finansowanie PeopleForce
Rozwój oferowanych funkcjonalności ma szansę znacząco przyspieszyć za sprawą zakończonej rundy finansowania Pre-Series A. Pozyskano w niej środki w łącznej wysokości 5,38 mln dolarów. Rundę poprowadzili Pracuj Ventures oraz u.ventures. Jednym z inwestorów był również Dnipro VC.
Finansowanie ma zostać przeznaczone na rozwój w czterech obszarach. Pierwszym z nich będzie rozbudowa zespołów GTM (Go-to-Market) oraz wsparcia w Polsce, Meksyku i Kolumbii. Dzięki pozyskanym środkom podmiot wdroży również funkcje automatyzacji, które będą dostosowane do przepisów konkretnych regionów. Platforma zyska również funkcje analityki HR opartej o sztuczną inteligencję. Klienci korporacyjni będą mogli ponadto wkrótce skorzystać z usprawnienia onboardingu i obsługi klienta.
„W ciągu ostatnich 12 miesięcy osiągnęliśmy globalny wzrost ARR o 80%. Na kluczowych dla nas rynkach wyniki były jeszcze bardziej imponujące – zarówno w Polsce, jak i w krajach Ameryki Łacińskiej odnotowaliśmy aż 2,5-krotny wzrost przychodów. Dzięki tej inwestycji planujemy rozbudowę lokalnych zespołów GTM i dalszą automatyzację procesów HR, dostosowanych do specyfiki każdego rynku – tak, by jeszcze skuteczniej wspierać rozwój naszych klientów” – podsumowuje Mykola Mykhaylov, co-CEO PeopleForce.
Źródło grafiki: PeopleForce
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)