„Program Antykryzysowy”: Nowy biznes w czasie kryzysu
W najnowszym odcinku Programu Antykryzysowego rozmawiamy z Beatą Sojdą, właścicielką marki BeSymbio, która zdecydowała się otworzyć biznes w czasie pandemii. Jak wyglądają pierwsze tygodnie po starcie? Czy z perspektywy czasu dobrze ocenia decyzję wystartowania z nową marką w tak trudnym czasie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w poniższej rozmowie.
Justyna Smolińska
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Cykl Edukacyjny: obligacje skarbowe jako bezpieczna forma lokowania oszczędności
-
Cykl Edukacyjny: Inwestowanie Oszczędności. Rozpoczynamy serię artykułów o lokowaniu kapitału
-
Ekwiwalent za urlop – jak go obliczyć i czy zawsze trzeba go wypłacać?
-
Beneficjent rzeczywisty. Co to znaczy i jakich spółek dotyczy obowiązek rejestracji?