Założycielką Hollywood Hair jest Klaudia Duszyńska. To businesswoman z 10-letnim doświadczeniem. W przeszłości prowadziła firmę modową Impress Me. Hollywood Hair cechuje się holistycznym podejściem do włosów. Oprócz usługi ich przedłużania oferuje również suplementy i kosmetyki do włosów własnej marki, a także dedykowane akcesoria. Obecnie marka posiada sieć 12 salonów w największych polskich miastach oraz jeden w hiszpańskiej Marbelli. Ambicją firmy jest dalsza ekspansja tak, by stać się marką globalną.
Warto przeczytać: „Dążę do tego, aby Hollywood Hair było marką globalną” – rozmowa z Klaudią Duszyńską, założycielką sieci salonów przedłużania włosów
Hollywood Hair wyznacza trendy w branży
Najnowszym projektem marki jest dedykowana aplikacja mobilna. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży beauty. Jedna aplikacja zaoferuje rezerwację wizyt, doradztwo i konsultację online, a także sklep marki Hollywood Hair. Jej najważniejszą funkcją jest jednak wirtualne przedłużanie włosów. Dzięki zastosowaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) i oraz sztucznej inteligencji (AI) umożliwia kobietom eksperymentowanie ze swoim stylem i wyglądem.
„Nasza aplikacja przeszła pomyślnie wszystkie testy i już możemy oddać ją w ręce użytkowników. To swego rodzaju rewolucja na rynku salonów beauty i przedłużania włosów. Dzięki zastosowaniu w niej AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, można wirtualnie przedłużyć włosy, zmienić ich kolor czy strukturę, a potem obejrzeć ten efekt w aplikacji w czasie rzeczywistym. Nasze narzędzie pozwala zobaczyć, jak dana osoba będzie wyglądać z nową fryzurą, zanim podejmie ostateczną decyzję. Dodatkowo w aplikacji przygotowaliśmy własny system rezerwacyjny. Jestem tym bardziej dumna, że zrobiliśmy to jako pierwsi. Wiele firm świadczących usługi jak my, korzysta z gotowych platform i nie tworzy własnych narzędzi. My się wyłamaliśmy i jestem przekonana, że była to właściwa decyzja” – mówi Klaudia Duszyńska — założycielka Hollywood Hair.
Funkcjonalności nowej aplikacji
Aplikacja umożliwia również umawianie spotkań i zarządzanie nimi. Każdy jej użytkownik będzie posiadał historię oraz kartę, dzięki której będzie możliwe zamówienie produktów ze sklepu marki. Znajduje się w niej także quiz, który pozwoli na uzyskanie informacji i porad dotyczących pielęgnacji włosów i rozwiązywania związanych z nimi problemów.
Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. Powstała we współpracy z DesignoWeb — firmą informatyczną z Indii. Darmowa aplikacja jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Równolegle firma pracowała nad nowym rozbudowanym systemem CRM do zarządzania salonami. Jest on w pełni zintegrowany z nową aplikacją.
Stacjonarnie firma rozpoczyna ekspansję na rynek brytyjski. Już w lipcu otwarty zostanie pierwszy salon marki w Londynie. W planach jest stworzenie w Anglii sieci salonów na wzór istniejących obecnie w Polsce.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)