Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Nowa wersja aplikacji Flighty. Wykorzysta AI do przewidywania opóźnień lotów

Flighty

Twórcy aplikacji do śledzenia lotów Flighty informują o nowej funkcjonalności. Dzięki uczeniu maszynowemu i danych lotniczych aplikacja może z wyprzedzeniem ostrzegać przed opóźnieniami konkretnych połączeń.

Zgodnie z danymi przywołanymi przez portal TechCrunch opóźnione samoloty stanowią aż 35% wszystkich połączeń. Często podróżni dowiadują się o tym, będąc już na lotnisku. W tej sytuacji czas ich oczekiwania na lot znacząco się wydłuża. Do walki z tym problemem postanowili się włączyć twórcy aplikacji Flighty. Wykorzystując sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe wyposażyli jej najnowszą wersję w interesującą funkcję.

Warto przeczytać: Odważne spojrzenie w kierunku rynku optycznego w Polsce. Eyerim chce być na nim bardziej widoczna

Najszybsza wiedza o opóźnieniu

Wersja Flighty 4.0 posiada moduł, który śledzi zarówno opóźnione samoloty, jak i bieżące problemy z przestrzenią powietrzną. Twórcy zapewniają, że dzięki temu może ona poinformować użytkowników o opóźnieniach wcześniej, niż zrobią to linie lotnicze. 

Odpowiednio wczesna wiedza pomoże w podjęciu decyzji o zmianie rezerwacji lotu lub w dokonaniu późniejszej podróży na lotnisko. Po analizie wszystkich możliwych powodów opóźnień aplikacja w formie powiadomienia push poinformuje użytkownika o czasie planowanego opóźnienia. Twórcy aplikacji twierdzą, że dokładność przewidywań nowej funkcjonalności to ponad 95%.

Popularność Flighty

Flighty została stworzona w 2019 roku. Obecnie, oprócz milionów użytkowników, może się ona pochwalić zdobyciem nagrody Apple Design Award 2023. Oprócz śledzenia lotów aplikacja pełni głównie funkcję dziennika podróży. Umożliwia dodanie poprzednich i przyszłych lotów za pomocą ich numerów i potwierdzeń rezerwacji. Nowa funkcja jest dostępna w ramach rozwiązań Flighty Pro, oferowanych w modelu subskrypcyjnym. Jej koszt to 4 dolary miesięcznie, bądź 48 dolarów w przypadku płatności rocznej.

Warto przeczytać: Helping Hand powiększa grono klientów. Pomoże pracownikom UNIQA w Polsce

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.