Siłą powstającego projektu ma być połączenie wiedzy i kompetencji specjalistów z dostępnymi rozwiązaniami AI. Z tego powodu do projektu jako Partnerzy dołączają Marcin Samek, dotychczasowy Chief Innovation Officer w McCANN Poland oraz Maciej Dobrodziej, dotychczasowy AI Director w 45Avenue. Oprócz funkcjonujących obecnie rozwiązań, spółka planuje tworzyć własne, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia pracy.
„Sztuczna inteligencja w sposób rewolucyjny zmienia branżę kreatywną i marketingową na całym świecie. Jestem przekonany, że połączenie kompetencji wybitnych specjalistów z narzędziami AI przyniesie efektywniejszą i skuteczniejszą realizację celów biznesowych. Chcemy nie tylko korzystać z ogólnodostępnych na rynku produktów, ale także – jako 45AI – je współtworzyć. Wierzymy, że te narzędzia będą wielką wartością dodaną dla naszych agencji i klientów, pomagając im w realizacji wszystkich obszarów marketingu mix” – powiedział Wojciech Borowski Group CEO, McCANN Poland.
Sztuczna inteligencja w marketingu
Klientami 45AI mają być agencje marketingowe, dla których oferowane będą indywidualne rozwiązania, ściśle dopasowane do profilu ich działalności. Ich współpraca z 45AI ma znacząco usprawnić prowadzone działania. Pomysł na jej profil działalność powstał na podstawie pracy w ramach grupy 45Avenue.
„W agencjach w ramach Grupy 45Avenue i McCANN Poland, już aktywnie korzystamy zzaawansowanych narzędzi AI, co istotnie podniosło efektywność naszej pracy, zwłaszcza wgenerowaniu tekstu, projektowaniu wizualnym oraz analizie danych. Dzięki temu zdobyliśmy głębsze zrozumienie potrzeb firm z segmentu Enterprise, a także dostrzegliśmy ograniczenia obecnych rozwiązań, takie jak personalizacja treści, analiza strategiczna czy zapewnienie bezpieczeństwa danych. W odpowiedzi na te wyzwania, w 45AI rozwijamy własne, innowacyjne rozwiązania, które zagwarantują naszym klientom precyzję i skuteczność w realizacji ich celów biznesowych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych” – tłumaczy Maciej Dobrodziej, Partner 45AI.
Grupa 45Avenue powstała w 2022 roku po przejściu McCANN Poland i Weber Shandwick na status agencji afiliacyjnych i wykup udziałowy przez Wojciecha Borowskiego i Krzysztofa Kawę. Oprócz wymienionych agencji tworzą ją FCB Health Spark, MadeinPR, Spark Studios, SoMe Creative, 45Avenue i nowo powstała 45AI.
Źródło grafiki: Spółka
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)