Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Powstaje 45AI. Nowa spółka wykorzysta sztuczną inteligencję w rozwiązaniach marketingowych

sztuczna inteligencja

Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland oraz Krzysztof Kawa, Group CFO 45Avenue, ogłosili utworzenie firmy 45AI. Sztuczna inteligencja pomoże firmom z kategorii Enterprise zwiększyć efektywność działa.

Siłą powstającego projektu ma być połączenie wiedzy i kompetencji specjalistów z dostępnymi rozwiązaniami AI. Z tego powodu do projektu jako Partnerzy dołączają Marcin Samek, dotychczasowy Chief Innovation Officer w McCANN Poland oraz Maciej Dobrodziej, dotychczasowy AI Director w 45Avenue. Oprócz funkcjonujących obecnie rozwiązań, spółka planuje tworzyć własne, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia pracy.

„Sztuczna inteligencja w sposób rewolucyjny zmienia branżę kreatywną i marketingową na całym świecie. Jestem przekonany, że połączenie kompetencji wybitnych specjalistów z narzędziami AI przyniesie efektywniejszą i skuteczniejszą realizację celów biznesowych. Chcemy nie tylko korzystać z ogólnodostępnych na rynku produktów, ale także – jako 45AI – je współtworzyć. Wierzymy, że te narzędzia będą wielką wartością dodaną dla naszych agencji i klientów, pomagając im w realizacji wszystkich obszarów marketingu mix” – powiedział Wojciech Borowski Group CEO, McCANN Poland.

Sztuczna inteligencja w marketingu

Klientami 45AI mają być agencje marketingowe, dla których oferowane będą indywidualne rozwiązania, ściśle dopasowane do profilu ich działalności. Ich współpraca z 45AI ma znacząco usprawnić prowadzone działania. Pomysł na jej profil działalność powstał na podstawie pracy w ramach grupy 45Avenue.

W agencjach w ramach Grupy 45Avenue i McCANN Poland, już aktywnie korzystamy zzaawansowanych narzędzi AI, co istotnie podniosło efektywność naszej pracy, zwłaszcza wgenerowaniu tekstu, projektowaniu wizualnym oraz analizie danych. Dzięki temu zdobyliśmy głębsze zrozumienie potrzeb firm z segmentu Enterprise, a także dostrzegliśmy ograniczenia obecnych rozwiązań, takie jak personalizacja treści, analiza strategiczna czy zapewnienie bezpieczeństwa danych. W odpowiedzi na te wyzwania, w 45AI rozwijamy własne, innowacyjne rozwiązania, które zagwarantują naszym klientom precyzję i skuteczność w realizacji ich celów biznesowych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych” – tłumaczy Maciej Dobrodziej, Partner 45AI.

Grupa 45Avenue powstała w 2022 roku po przejściu McCANN Poland i Weber Shandwick na status agencji afiliacyjnych i wykup udziałowy przez Wojciecha Borowskiego i Krzysztofa Kawę. Oprócz wymienionych agencji tworzą ją FCB Health Spark, MadeinPR, Spark Studios, SoMe Creative, 45Avenue i nowo powstała 45AI.

Źródło grafiki: Spółka

Warto przeczytać: 50 mln euro na wsparcie firm technologicznych z Europy Środkowej. Rusza Full Speed Ventures

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.