MamBiznes.pl

IV Kongres Relacji Inwestorskich SEG

Pobieranie danych ...

Uczestnicy IV Kongresu Relacji Inwestorskich SEG rozmawiali na temat wpływu czynników pozafinansowych na wartość spółki. Kongres odbył się 12-13 czerwca br. w Ossie.

„Rola społecznej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu długofalowej strategii spółki jest jeszcze niedoceniana na polskim rynku kapitałowym. Zasady CSR powinny być wpisane w biznes spółki, jako część długoterminowej strategii, a ich wprowadzanie firma powinna uznawać za inwestycję, która przyniesie zwrot przez lata. Prawidłowo ukształtowany „kręgosłup firmy” w formie pewnych zasad etycznych, kultury komunikacji, poszanowania dla otoczenia biznesowego i środowiska naturalnego to wartość, która musi przełożyć się na postrzeganie przez inwestorów i wartość firmy” – mówi Mirosław Kachniewski, Prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych

Pierwszego dnia KRI odbyły się dwie dyskusje panelowe poświęcone zagadnieniom społecznej odpowiedzialności biznesu. Pierwsza sesja dotyczyła CSR jako elementu strategii firmy, druga – wpływu dobrej komunikacji CSR na wartość spółki.

Drugiego dnia goście Kongresu będą mogli zdobyć wiedzę praktyczną podczas warsztatów tematycznych m.in.: Corporate website: why your CEO will soon call you up!; Obieg informacji w Internecie a komunikacja korporacyjna spółki giełdowej; WWW.GPWInfoStrefa.pl – zaprezentuj spółkę w nowej odsłonie portalu; Dialog społeczny jako interakcja biznesu z otoczeniem na przykładzie procesu dialogu w Grupie TP; Raportowanie społeczne w kontekście zarządzania w organizacji jako proces podnoszący jakość informacji prezentowanych interesariuszom, na przykładzie raportowania w Grupie TP; Sztuka budowania relacji z inwestorami; Jak nie udzielać wywiadów – sztuka zachowania się przed kamerą; Raport roczny jako narzędzie efektywnej komunikacji spółki giełdowej; RESPECT Index w praktyce. Jak zostać spółką giełdową odpowiedzialną społecznie?; Konkurs Złota Strona Emitenta jako badanie jakości stron internetowych na polskim rynku kapitałowym; Praktyczne aspekty raportowania CSR w kontekście relacji inwestorskich; Skuteczne wdrażania kodeksu postępowania (etycznego) w spółce; Analiza ESG spółek w Polsce. Wartość danych pozafinansowych w wycenie spółki; Relacje inwestorskie z inwestorami indywidualnymi; Informacja cenotwórcza – o czym należy informować rynek?.

W trakcie Kongresu zostały ogłoszone wyniki tegorocznej V edycji Konkursu Złota Strona Emitenta wraz z raportem podsumowującym kolejne etapy Konkursu.

Zostały wyróżnione spółki:

Została również przyznana Nagroda Specjalna Ministra Skarbu Państwa za najlepszą komunikację z inwestorami indywidualnymi. Wyróżniona została spółka Energomontaż-Południe SA.

Spółka PKN ORLEN SA została wyróżniona przez GPW Media Nagrodą Specjalną w zakresie prowadzenia relacji inwestorskich przy wykorzystaniu nowoczesnych metod komunikacji internetowej.

I dzień zakończył się „Wieczorem Kibica” podczas którego goście kongresowi dopingowali polską reprezentację podczas meczu Polska – Rosja.

„Wierzę, że fenomenalny doping przedstawicieli spółek giełdowych przyczynił się do znakomitej postawy naszej drużyny” – dodaje ze śmiechem Prezes Kachniewski .

W Kongresie wzięło udział 200 przedstawicieli spółek giełdowych, mediów oraz instytucji rynku.

Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli: Ministerstwo Skarbu Państwa, Akcjonariat Obywatelski, Komisja Nadzoru Finansowego oraz CEDUR. Partnerem Strategicznym jest Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Partnerem technologicznym jest Unicomp-WZA, a Partnerem merytorycznym CSRinfo. Do grona Partnerów Kongresu należą Mazars, Message Group, Polska Agencja Prasowa, PKN Orlen, Orange Polska oraz GPW Media.

/seg.org.pl

Pobieranie danych ...