MamBiznes.pl

Miliony na europromocję ministra

Pobieranie danych ...

Stary spot przedstawiający ministra rolnictwa Marka Sawickiego będzie pokazywany 33 razy w najlepszym czasie reklamowym podczas Euro 2012.

Gazeta wyjaśnia, że spot wyprodukowano w ubiegłym roku przed kampanią wyborczą do Sejmu. O jego emisji obecnie w najdroższym paśmie reklamowym TVP zadecydowała Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa wraz z Ministerstwem Rolnictwa. Agencja, choć emisję spotów opłacono ze środków publicznych pochodzących z funduszy europejskich, odmawia informacji o ich wielkości. ARiMR tłumaczy, że inicjatywa wyszła od TVP, która zaproponowała bardzo korzystną ofertę finansową.

Tymczasem – jak dowiedziała się nieoficjalnie „Rzeczpospolita” – zainteresowanie emisją spotów reklamowych przed rozpoczęciem meczów, w przerwach i po ich zakończeniu jest gigantyczne. TVP musiała odmówić wielu potencjalnym reklamodawcom. którzy – jak podkreśla informator gazety – zabijają się o ten czas antenowy.

Pobieranie danych ...