Ze swoją kampanią na Kickstarterze wystartowali niespełna miesiąc temu. Zadeklarowaną kwotę 15 tys. dolarów udało im się zebrać w ciągu 2 dni. Dziś na koncie Kickstartera jest już ćwierć miliona dolarów a a zbiórka wciąż trwa. Teodor Kosch i Marek Cieśla z projektem Woolet podbijają popularny serwis crwodfundingowy.
Film promocyjny na Kickstarterze
Pomysłodawcy projektu przyznają, że równie ważne jak pieniądze jest rozgłos i promocja jaką daje Kickstarter.- Zainteresowanie Wooletem jest olbrzymie. Odzew społeczności jest bardzo pozytywny i to nas niezwykle cieszy – mówią Teodor Kosch i Marek Cieśla. – Cieszy również fakt, że bardzo dużo ruchu generują użytkownicy z Polski. Wielu rodaków złożyło zamówienie na Wooleta na Kickstarterze. Również media bardzo zainteresowały się produktem – dodają. Do tej pory o Woolecie – oprócz polskich – pisały media z USA, Niemiec, Francji i Portugalii. Twórcy Wooleta cały czas otrzymują maile z nowymi zapytaniami o portfel. Pytają Rosjanie, Kanadyjczycy, Japończycy. Na Kickstartera wchodzą również obywatele takich państw jak Sri Lanka. W tej chwili na koncie zbiórki jest kwota 251 523 dolarów, którą zadeklarowało w sumie 2018 internautów. Do końca kampanii inteligentnego portfela zostało 7 dni.
– Skąd pieniądze na założenie firmy? Oto 4 możliwości
– 1 mln zł od anioła biznesu na realizację pomysłu
– „Młodzi pomysłodawcy mają zbyt wygórowane oczekiwania”
– 500 tys. zł czeka na dobry pomysł
Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl