28 września rusza jesienny cykl konferencji o tematyce biznesowej dla kobiet pt. Sukces Pisany Szminką.
Wątkowość konferencji Sukcesu Pisanego Szminką polega na umiejętnym połączeniu edukacji, inspiracji i rozrywki. Elementem charakterystycznym dla każdej z konferencji jest wywiad z gościem specjalnym – znaną i odnoszącą sukcesy przedstawicielka biznesu, mediów czy kultury oraz debata z udziałem ekspertów, poświecona udoskonalaniu kompetencji biznesowych, których nabycie zdecydowanie ułatwia osiąganie sukcesów w świecie biznesu, który w dalszym ciągu zdominowany jest przez mężczyzn…
Konferencje te organizowane są dla właścicielek firm z sektora MŚP, menedżerek i poszukiwaczek inspiracji
Tematem pierwszej, z jesiennego cyklu, konferencji będzie Marketing pod włos – czyli jak promować firmę przy małym budżecie . W merytorycznej dyskusji wezmą udział następujący eksperci: Grzegorz Kiszluk jeden z polskich pionierów reklamy -redaktor naczelny BRIEF, Justyna Gaj ekspert ds. PR, Sławek Olejniczak ekspert w ds. wizerunku i komunikacji, dr Mariusz Trojanowski ekspert m.in. ds. marketingu bezpośredniego.
Gościem specjalnym konferencji będzie Lidia Popiel fotograf, modelka, dziennikarka, uznana za jedną z najbardziej wpływowych Kobiet w Polsce 2009r. (wg rankingu Home&Market)
W części rozrywkowej zobaczymy m.in. pokaz biżuterii modowej Kate&Kate.
Sponsor główny jesiennego cyklu: MARY KAY
Partnerzy: NESPRESSO, Kate&Kate, Poczta Kwiatowa i Carlo Rossi
Patroni medialni: Radio PiN, ELLE, BRIEF, Bizneswoman, ESSENCE, Polki w Świecie, The Warsaw Voice, PWnet, Akademia Kobiet Sukcesu, biznesnaobcasach.pl, warszawianki.pl.
Szczegółowy program: www.sukcespisanyszminka.pl