MamBiznes.pl

Serwis Ciufcia.pl wprowadza płatne usługi

Pobieranie danych ...

Od wczoraj użytkownicy portalu www.ciufcia.pl mogą poznać nieodkryty dotąd kawałek wirtualnego świata i stać się członkami Klubu Ciufci. Mieści się on we wnętrzu sterowca i jest płatną częścią kontentu.

Han Bright różnicuje swój kontent i wprowadza do niego płatną usługę, która oprócz wzrostu przychodów, ma na celu wprowadzenie nowego standardu serwisu. Portal, który miesięcznie odwiedza średnio 300 tys. użytkowników, odsłonił nową krainę w sterowcu, który jest miejscem Klubu Ciufci. Dostęp do niego mają zarejestrowani użytkownicy, którzy aktywowali swój abonament.

Twórcy serwisu zadbali o ich wygodę i oprócz możliwości zwykłego przelewu, wykorzystali technologię sms, jako szybką i bardzo prostą metodę regulowania opłat. Proponowane opłaty są korzystne i wynoszą 1 zł za 1 dzień, 4 zł za tydzień, 9 zł za miesiąc i 22 zł za 3 miesiące plus VAT.

We wnętrzu sterowca czekają na użytkowników zupełnie nowe gry edukacyjne, które podobnie jak reszta serwisu powstały pod okiem specjalistów. Dodatkowo, co miesiąc do latającej maszyny będą dodawane kolejne, nowe zabawy.

Korzystanie z podstawowych funkcjonalności serwisu Ciufcia.pl nadal pozostaje bezpłatne i jest dostępne dla wszystkich. 

-„W ciągu ostatniego roku zwiększyliśmy swoje przychody, co zawdzięczamy prężnie działającej sprzedaży w reklamowych obszarach biznesu. Dodatkowe finansowanie zapewni nam monetyzacja serwisu, poprzez stworzenie płatnej części dla użytkowników. Kolejnym obszarem naszej działalności biznesowej, na którą zdecydowaliśmy się dzięki doświadczeniom z pobytów na targach w Cannes, Chinach czy Bolonii, jest wejście na globalny rynek projektów formatowanych i licencjonowanych”. – mówi Wojtek Follprecht, dyrektor zarządzający Han Bright.

Pobieranie danych ...