Zgodnie z wynikami badania Smart Barometr 2022 blisko połowa użytkowników smartfonów uszkodziła go podczas ostatniego roku. Przekłada się to na 14 mln uszkodzeń rocznie. Stanowi to wyzwanie, na które postanowiła odpowiedzieć Żabka. Dzięki współpracy z Digital Care od 13 marca 2024 roku zepsuty smartfon będzie można naprawić za pośrednictwem sieci sklepów. Usługa ma dodatkowo propagować proekologiczne zachowania w społeczeństwie.
„Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów, rozwijając dla nich kompleksowy pakiet Wygodnych Usług. Nowością jest możliwość naprawy smartfona z Żabką i Digital Care. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon, warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów” – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług Żabka.
Warto przeczytać: Własny sklep Żabka na wyciągnięcie ręki. Poznaj wymagania, aby zostać franczyzobiorcą znanej marki
Naprawa w dwóch wariantach
Nowa usługa umożliwia naprawę blisko 80% dostępnych na rynku modeli smartfonów z siedmiu głównych marek. Jest ona oferowana w dwóch wariantach — naprawy autoryzowanej na oryginalnych częściach z gwarancją producenta lub korzystniejszej cenowo nieautoryzowanej wymiany wykonywanej na wysokiej jakości zamiennikach. Dodatkowo za opłatą klient może na czas naprawy wynająć dla siebie telefon zastępczy.
Usługę zleca się za pośrednictwem strony digitalcare.zabka.pl. Po wprowadzeniu podstawowych danych (model telefonu i nr IMEI) oraz opisie uszkodzeń, otrzymuje się wstępną wycenę naprawy w obu wariantach. Po wyborze opcji naprawy klient nadaje paczkę z telefonem w wybranej przez siebie Żabce. Po otrzymaniu finalnego kosztorysu i zapłacie rozpoczyna się czas 7. dni roboczych naprawy. Po jej zakończeniu telefon jest odsyłany do wybranej Żabki.
“Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów. Chcemy również wyjść naprzeciw potrzebom środowiska. Zależy nam na promowaniu idei naprawy zamiast wymiany na nowy. Bliskość sklepów i możliwość wyboru wariantu naprawy to ukłon w stronę użytkowników, którzy od teraz wygodnie naprawią swój smartfon „tuż za rogiem”. Dodatkowo, dla pierwszych 500 klientów przygotowaliśmy nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran, po wykonanej naprawie” – mówi Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care.
To kolejna z dodatkowych usług oferowanych przez sieć sklepów. W Żabkach można już opłacić rachunki, dokonać wpłaty lub wypłaty pieniędzy, a także nadać i odebrać przesyłkę kurierską. Od czerwca 2023 roku za pośrednictwem sklepów można również oddać swoje buty do naprawy i czyszczenia.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)