Proacta to spółka bioinformatyczna notowana na rynku NewConnect. Oferta publiczna akcji serii N realizowana jest z zachowaniem prawa poboru. Oznacza to, że inwestorzy, którzy posiadają wyżej wymienione prawo, mogą w pierwszej kolejności dokonać zapisów na akcje. Po 10 lipca inwestorzy będą mogli złożyć zapisy dodatkowe. W ich ramach zostaną przydzielone akcje, jeśli nie wszystkie prawa poboru zostaną wykorzystane. Cena emisyjna wyniesie 0,50 zł za akcję. Spółka planuje pozyskać w ramach emisji środki w wysokości do 2,02 mln zł.
Warto przeczytać: Polmedi realizuje swoje zapowiedzi. Startuje z platformą leczenia ran online
Promocja i rozwój Proacta
Pozyskane fundusze pomogą Proacta w dalszych działaniach promocyjnych i rozwojowych. Do projektów własnych spółki należy między innymi „Digital Breast Cancer Unit”. To platforma wykorzystująca zaawansowane technologie do optymalizacji procesu leczenia raka piersi. Innym z projektów jest „Portal Pacjenta”. Za jego pośrednictwem możliwe jest monitorowanie stanu zdrowia, zarządzanie danymi medycznymi i wspieranie procesu leczenia.
Najbliżej procesu komercjalizacji jest platforma „Dbam o siebie”. To opisywane przez nas wcześniej rozwiązanie, które ma pomóc pacjentom w lepszym zrozumieniu wyników swoich badań. Na tej podstawie będą oni mogli skuteczniej zadbać o zdrowie.
„Mamy jasno opracowany harmonogram rozwoju naszych produktów własnych. Priorytetem jest dla nas uruchomienie w najbliższych tygodniach platformy „Dbam o siebie”, a następnie start szerokiej kampanii promocyjnej. Nasz produkt w pierwszej kolejności skierowany będzie do klientów indywidualnych, dlatego chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy potencjalnych odbiorców. Liczymy na to, że środki pozyskane od naszych inwestorów przyczynią się do zwiększenia skali działań promocyjnych” – mówi Paweł Ciesielka, prezes Proacta.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)