Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Startup eGabinet wprowadza nowe funkcjonalności. Produkt ułatwi kontakt z placówkami medycznymi

eGabinet

Całodobowa rejestracja telefoniczna i obsługa zapytań pacjentów w placówkach medycznych. Te funkcjonalności mają być możliwe dzięki użyciu zaawansowanego voice bota stworzonego przez startup eGabinet.

To jak potrzebna jest funkcjonalność oferowana przez nowy produkt startupu rozumie każdy, kto brał udział w trudnym i wymagającym cierpliwości procesie rejestracji do lekarza. Często problemy pojawiają się już na etapie samego dodzwonienia się do placówki medycznej. Kolejnym z problemów są odległe terminy wizyt lekarskich. Główną przyczyną tego stanu rzeczy jest pogłębiający się niedobór personelu kadry medycznej w tego typu obiektach.

Według raportu OECD „Health at a Glance 2023” na tysiąc mieszkańców Polski przypada 3,4 praktykującego lekarza. To poniżej średniej dla krajów OECD, która wynosi 3,7. Poprawić sytuację może odcięcie personelu medycznego od części zadań administracyjnych.

Warto przeczytać: „Sztuczna kość” polskiej spółki z ochroną patentową w Izraelu. Medical Inventi wprowadza swój produkt na globalne rynki

Voice bot lekarstwem na choroby sektora medycznego

I taką właśnie funkcjonalność oferuje nowy produkt startupu eGabinet. To zaawansowany voice bot, który pomoże usprawnić zarządzanie kontaktem z pacjentami. Narzędzie obsługuje szereg interakcji, takich jak: potwierdzanie wizyt, przypomnienia oraz obsługa zapytań. Jego wdrożenie umożliwia automatyzację tego typu procesów. Dzięki temu personel placówki może skoncentrować się na merytorycznych aspektach pracy.

„Nasze rozwiązanie znacząco usprawni cały proces kontaktu pacjenta z lekarzem, przejmując na siebie potrzebne lecz czasochłonne zadania. Takie jak np. rejestracja, potwierdzanie lub odwołanie wizyty czy udzielanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Chociaż na rynku istnieją już podobne rozwiązania, jak chociażby Talkie.ai, my bazując na naszym szerokim doświadczeniu w pracy z placówkami medycznymi, podeszliśmy do tematu w sposób holistyczny. Nasz bot jest w pełni zintegrowany z platformą do zarządzania placówką, tworząc tym samym samowystarczalny ekosystem, który nie tylko ułatwia komunikację, ale również optymalizuje zarządzanie i nadzór nad całym procesem obsługi pacjenta” – komentuje Piotr Strychalski, CEO eGabinet.

Ideą powstania eGabinetu było właśnie stworzenie nowoczesnej alternatywy dla rejestracji telefonicznej. Rozwój projektu sprawił, że dziś oferuje on zarówno tego typu narzędzia, jak i kompleksowe rozwiązania wspierające zarządzanie placówkami medycznymi i dokumentacją pacjentów. 

Warto przeczytać: Fundusz YouNick Mint stawia na startupy biotechnologiczne. Liczy na rewolucję branży opieki zdrowotnej

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.