Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Start-up AdManago.pl pod lupą ekspertów

W ramach inicjatywy „Startupy na dywaniku” eksperci oceniają młode firmy internetowe. Doświadczeni przedstawiciele funduszy inwestujących w firmy w fazie start-up biorą dziś pod lupę projekt AdManago.pl.

 

AdManago to system, który ułatwia tworzenie kampanii reklamowych Google Adwords. Celem twórców aplikacji było udostępnienie użytkownikom narzędzia, które w najlepszy sposób zadba o to aby koszty prowadzonej kampanii były najniższe z możliwych.

 

Marek Rusiecki, członek zarządu Xevin Investments

 

Po analizie dokonanej wraz ze specjalistami z branży SEM, oceniam, że jest to nakładka na panel Google, dzięki któremu właściciel systemu, korzystając z nieprzejrzystości rozliczeń, może w dowolny sposób kształtować cenę reklamy, za którą płaci klient. A więc ja dziękuję, nie skorzystam.

 

Jarosław Obara, prezes inkubatora technologicznego InQbe

 

System pozwalający zarządzać reklamą w boksach google, skierowany głównie do małych i średnich firm. Pozwala na automatyczna optymalizację kosztów kliku przy zachowaniu pożądanej pozycji. Nieźle wykonany interfejs. Strona główna mocno marketingowa, zachęcająca do korzystania z serwisu. Szacując korzyści z optymalizacji trzeba uwzględnić koszt usługi, ale wydaje się, że może to być narzędzie ułatwiające życie. Na pewno jest łatwiejsze do użytkowania niż samo konto na google.

 

Zbigniew Krzewiński, firma consultingowa CoWinners

 

Od razu widać profesjonalizm doświadczonego zespołu firmy Benhauer. Doskonały pomysł optymalizacji kampanii marketingowych i targetowania usługi elektronicznej (strategia cenowa), jasny i klarowny model biznesowy (opłaty za kampanie), klarowny interfejs, choć trudno ocenić efektywność kampanii.

 

Stanisław Tomczak, manager inwestycyjny funduszu zalążkowego SpeedupGroup

 

Ciężko ocenić serwis, którego usługi nie mogę w krótkim czasie przetestować. Intuicyjnie wierzę jednak, że system wypracowany przez AdMango się sprawdza, ale jeśli byłbym serwisem internetowym, to ze strony niewiele bym wyczytał. Usługa opisana jest trudnymi słowami, którego mali przedsiębiorcy mogą nie zrozumieć. Niemniej jednak podoba się proces optymalizacji wypracowany przez AdMango. System automatycznie obniża cenę za kliknięcie, jeśli właściciel serwisu decyduje się utrzymać wybrany efekt (np. pozycję w wyszukiwarce). Myślę, że AdMango może liczyć na zdobycie klientów, jeśli uprości system komunikacji z nimi.

 

Stanisław Rogoziński, manager inwestycyjny inkubatora Trinity Adventure

 

Projekt ciekawy, innowacyjny, przydatny. Sama idea serwisu wydaje się nie budzić zastrzeżeń. Trudno się jednak wypowiadać nie mając przed sobą konkretnych wyników skuteczności działania adManago w praktyce. Okazuje się bowiem, że w wielu przypadkach (zwłaszcza w produktach innowacyjnych) automatyzacja pewnych procesów nie zawsze przekłada się na lepsze wyniki. Jeśli okaże się, że serwis potrafi optymalizować kampanie reklamowe adManago może się okazać kolejnym istotnym graczem na rynku marketingu internetowego. Przy czym optymalizować oznacza nie tańsze kliki, lepszą konwersje itp., ale większą sprzedaż przy niższym koszcie.

 

Zebrał Grzegorz Marynowicz



Przeczytaj recenzje innych projektów: 

 

– Start-up na dywaniku: Wizytownik.pl

– Start-up na dywaniku: JakKupować.pl

– Start-up na dywaniku: Mobiks.pl

– Start-up na dywaniku: Firmlet.pl

– Start-up na dywaniku: Lokter.pl

 

 Sylwetki ekspertów recenzujących projekty internetowe

  

Stanisław Tomczak menedżer inwestycyjny SpeedUp Group

Strateg biznesowy z wykształceniem marketingowym i psychologicznym. Jako manager inwestycyjny ocenia nowe biznes plany przedsiębiorców szukających wsparcia SpeedUp oraz jest konsultantem strategicznym dla innowacyjnych firm. Pracował w dużych agencjach reklamowych oraz w instytucie badawczym Pentor. Jest twórcą wielu nagrodzonych koncepcji i strategii reklamowych. Pasjonat nowych mediów i nowych koncepcji marketingowych zajmuje się ich integracją z mediami tradycyjnymi.

Jarosław Obara, prezes zarządu Ventures Hub

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ma licencję maklerską oraz licencję doradcy inwestycyjnego. Jest również posiadaczem tytułów Chartered Financial Analyst oraz Certified International Investment Analyst. Był prezesem zarządu spółki IFA Investments Sp. z o.o. zajmującej się doradztwem finansowym. W latach 2007-2009 był członkiem zarządu IQ Partners S.A. Był członkiem rad nadzorczych kilku spółek publicznych, obecnie jest członkiem rad nadzorczych spółek: Zakupy.com S.A. oraz Site S.A.

Zbigniew Krzewiński, fima consultingowa CoWinners

Doktor nauk ekonomicznych, współtwórca i pomysłodawca SpeedUp Group, od lat wspiera przedsiębiorczość akademicką, a zwłaszcza startupy technologiczne – wspierał utworzenie ok. 10 firm technologicznych, kierownik projektu SYNKREO, obecnie prowadzi firmę konsultingową CoWinners, specjalizuje się w ewaluacji startup-ów technologicznych, wdrażaniu wyników prac badawczo-rozwojowych, budowaniu sieci firm, partnerstw i klastrów oraz zarządzaniu prawami autorskimi.

Stanisław Rogoziński, inkubator Trinity Adventure


Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, specjalizacja Ekonomika i Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. Obecnie doktoryzuje się na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zdobywał dotychczasowe doświadczenie w zakresie finansów i analiz, pracując dla Ernst&Young i Lukas Banku. Poza pracą w TRINITY AdVENTURE prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu z finansów i portfela inwestycyjnego.


Marek Rusiecki, członek zarządu Xevin Investments

Z branżą internetową zwiazany od 2000 roku. Wpółtwórca i pierwszy Dyrektor Zarządzający największej wówczas w Polsce sieci reklamowy internetowej, Ad.net SA. Osoba odpowiedzialna za stworzenie nowej sieci reklamowej AdClick i za jej debiut na rynku. W latach 2004-2006 Dyrektor IAB Polska delegowany do kontaktów stowarzyszenia z zagranicą, w tym do promowania działalności polskiego oddziału IAB w strukturach międzynarodowych. Pomysłodawca portalu społecznościowego Pino.pl.

Wojciech Przyłęcki, prezes inkubatora technologicznego InQbe

Specjalizuje się w projektach technologicznych i internetowych. Ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i implementacji systemów informatycznych. Współwłaściciel oraz długoletni prezes zarządu EnterNet Sp. z o.o. w której od podstaw stworzył serwis PRV.PL oraz Wapacz.pl. W latach 2005-2006 pracował jako dyrektor ds. rozwoju technologii w EL2 Sp. z o.o. Obecnie pełni funkcję prezesa zarządu InQbe Sp. z o.o., która pozyskała blisko 21 mln zł na budowę inkubatora projektów technologicznych i internetowych.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Radek W 8 paź 2012 (22:14)

System fatalny. Wpłacilem pieniądze działał około 3 miesięcy teraz nie działa już od ponad 5 miesięcy i programiści z tej firmy nie są w stanie nic zrobić. Zarzadałem zwrotu pieniędzy nikt sie nie kontaktuje.