Digital First AI to startup, którego założycielami są Rafał Tromczyński (CEO), Grzegorz Gracz (CIO) oraz Michał Tokarski. Działania projektu koncentrują się wokół technologii marketingowych. Obecnie w jego ramach rozwijana jest platforma, która umożliwi automatyzację w tworzeniu strategii marketingowych w kampaniach online. Podstawą jej funkcjonowania mają być narzędzia oparte na sztucznej inteligencji.
Założeniem startupu była strategia, by od początku funkcjonować w wymiarze międzynarodowym. Obecnie spółka posiada swoje siedziby w Polsce, USA i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Firma brała udział w akceleratorach Hub71 i Flat6Labs w Abu Dhabi. Jej partnerem strategicznym jest amerykański jednorożec Semrush.
Warto przeczytać: Startup Sportigio rewolucjonizuje komunikację klubów sportowych z fanami i kibicami. Zaprezentowano nowe rozwiązania
Zainteresowanie inwestorów
Międzynarodowa pozycja Digital First AI z pewnością ułatwia również pozyskanie inwestorów. Widać to chociażby po inwestorach biorących udział w zamkniętej właśnie rundzie finansowania. Udało się w niej zebrać kwotę 3,8 mln dolarów. Jej liderem był fundusz 4growth VC, jednak towarzyszyła mu długa lista inwestorów. Należą do nich: fundusze Plug&Play i Sher Ventures ze Stanów Zjednoczonych, Hub71 ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz właściciele agencji kreatywnej McCANN Poland.
„Zaangażowanie kapitałowe ze strony właścicieli McCANN Poland potwierdza potencjał naszego rozwiązania, które wpisuje się w globalne trendy w branży marketingowej związane z użyciem AI i postępującej roli sztucznej inteligencji przy tworzeniu strategii i kampanii reklamowych. To strategiczne partnerstwo z jedną z najczęściej nagradzanych i szanowanych na świecie agencji kreatywnych umożliwi nam rozwój oferty dla dużych firm i korporacji oraz dotarcie do największych globalnych marek. Z kolei udział w tej rundzie finansowania międzynarodowych funduszy inwestycyjnych jest wyrazem zaufania dla naszych globalnych ambicji” – mówi Rafał Tromczyński, co-founder i CEO Digital First AI.
Wśród wspierających projekt są także aniołowie biznesu: Maciej Zawadziński, Miłosz Mazurkiewicz, Marta Zarosa, Adam Radzki, Mirosław Lubarski, Mirosław Kisyk i Bartosz Dobrzański. Wsparcie ułatwi wdrożenie autonomicznego rozwiązania marketingowego w dużych firmach i korporacjach. W pierwszej kolejności skorzystają z niego agencje i klienci McCANN Poland.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)