To kolejna inwestycja MCI w branży food e-commerce. W przeszłości było nią zaangażowanie we Frisco.pl. Spółka w 2020 roku została z powodzeniem sprzedana Grupie Eurocash. Fundusz widzi potencjał w rozwoju rynku diet pudełkowych w Polsce. Zwraca jednak uwagę również na możliwości ekspansji zagranicznej tego typu rozwiązań.
Obie te cechy łączy działalność NTFY, prowadzona pod marką Nice To Fit You. Oprócz Polski swoje rozwiązania oferuje ona także na rynkach czeskim i niemieckim.
Największa inwestycja MCI
Nice To Fit You jest jednocześnie jednym z najdłużej funkcjonujących w Polsce podmiotów tego typu. Jako pierwsza z marek branży stworzyła opcję wyboru menu, czyli coś, co obecnie jest standardem rynkowym. Jej znakiem rozpoznawczym jest jednocześnie wysoka jakość posiłków. To pozwoliło zbudować dużą i lojalną bazę klientów, zwłaszcza w największych miastach.
„NTFY to historycznie największa inwestycja MCI o wartości zaangażowanego kapitału ok. 186 mln zł wspierana finansowaniem dłużnym w strukturze wykupu lewarowanego tzw. LBO. To już 4 transakcja w ostatnich 4 kwartałach po Webcon i Profitroom i Focusie. Jest to zgodne ze strategią funduszu, zakładającą 2-3 inwestycje rocznie. Wspólnie z naszymi partnerami oraz profesjonalnym zespołem NTFY planujemy wesprzeć spółkę w dalszym rozwoju jako wiodącej marki cyfrowej rynku food e-commerce w Polsce” – mówi Paweł Borys, partner zarządzający w MCI.
W planach funduszu jest długoterminowe inwestowanie w NTFY. Również założyciele spółki nadal pozostaną jej aktywnymi akcjonariuszami. Sebastian Rabiej i Radosław Jeżak po zmianach będą posiadać łącznie 45% udziałów. Transakcja wejdzie w życie po otrzymaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Źródło grafiki: Nice To Fit You
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)