Trzecia inwestycja bValue w ramach funduszu Growth. Wsparcie otrzymuje marka Xtreme Brands

Informacje o autorze

15 kwietnia 2025
Udostępnij:

43 mln zł dla Xtreme Brands od funduszu bValue. To już trzecia w tym roku inwestycja w ramach funduszu Growth.

Xtreme Brands

Xtreme Brands to właściciel marek Xtreme Fitness Gyms oraz Xtreme KiDS. Planem firmy jest stworzenie największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci franczyzowej klubów fitness. Spółka znalazła również przestrzeń dla projektowania kreatywnych powierzchni dla dzieci. Dzięki finansowaniu od funduszu bValue, zamierza wejść na rynki zagraniczne oraz rozwinąć nowe koncepty we franczyzie.

„Nasza inwestycja kapitałowa (43 mln zł), wraz ze wsparciem operacyjnymi i doradczym, pozwoli przyspieszyć ekspansję bardzo dochodowego biznesu. Jedną z osi rozwoju spółki Xtreme Brands, po dofinansowaniu przez bValue, będzie tworzenie produktów i usług digitalowych dla klientów. Działania te będą skoncentrowane na tworzeniu angażującego środowiska dla społeczności skupionej wokół Xtreme Brands, co przełoży się również na realne korzyści dla franczyzobiorców” – czytamy w komunikacie bValue na LinkedInie.

Kluby fitness dla dorosłych i dzieci

Połączenie nowoczesnych klubów fitness z innowacyjnymi centrami aktywności dla dzieci. Spółka działa pod markami Xtreme Fitness oraz Xtreme KiDS, a swój model biznesowy rozwija w ramach franczyzy. Do końca 2027 roku planowane jest poszerzenie sieci do ponad 300 placówek. Obecnie funkcjonuje ich około 100. W tym samym czasie ma powstać również blisko 50 klubów dedykowanych dzieciom.

Pozyskany kapitał w ramach inwestycji Growth od bValue pomoże w ekspansji zagranicznej spółki. Planowane kierunki to Słowacja, Czechy, Słowenia, Rumunia, Bułgaria oraz Węgry. Pozwoli to na zdecydowane umocnienie pozycji firmy w regionie CEE. W rozmowie z Pulsem Biznesu zapowiedziano również start nowych konceptów, które będą spójne z wartościami i wizją spółki.

„Mocny team założycielski i operacyjny, skalowalny model biznesowy z powtarzalnymi przychodami a także imponujące tempo wzrostu – to Xtreme Brands, do którego należą Xtreme Fitness Gyms oraz Xtreme KiDS. Założone przez Lukas Dojka, Łukasz Nowakowski, a do tego wspólna pasja do sportu z Maciek Balsewicz i bValue Fund Team. Xtreme Brands to nie tylko założyciele, ale grupa już ponad 100 przedsiębiorców, którzy weszli do systemów franczyzowych Xtreme Brands i którzy również mogą liczyć na nasze wsparcie, a my cieszymy się że wspólnie możemy tworzyć wartość tej marki” – napisał na swoim LinkedInie Maciej Balsewicz, który będzie wspierać spółkę z ramienia funduszu bValue.

Źródło grafiki: Xtreme Fitness

Polecamy

Więcej w tym dziale: