Polski startup Chatbotize stworzył chatbota, który automatycznie odpowiada na najważniejsze i najczęściej powtarzające się pytania związane z epidemią koronawirusa. Chatbot dostępny jest na oficjalnym profilu Kancelarii Premiera na Facebooku.
Udostępniony przez Kancelarię Premiera chatbot pozwala szybko uzyskać najbardziej aktualne, sprawdzone i oficjalne informacje na temat epidemii koronawirusa oraz podjętych przez rząd środków zaradczych. Dzięki temu użytkownicy Messengera oraz Facebooka dowiedzą się m.in. o tym, gdzie uzyskać pomoc, o środkach profilaktycznych pomagających chronić się przed wirusem, czy o regulacjach związanych z zamknięciem granic.
System działa w pełni automatycznie, bez konieczności oczekiwania na połączenie z operatorem, jak ma to miejsce w przypadku infolinii. Nie ma też ograniczeń w liczbie użytkowników, którzy mogą z niego korzystać w jednym momencie.
Chatbot wykorzystuje sztuczną inteligencję, dzięki czemu rozumie pytania zadawane przez użytkowników i automatycznie udziela na nie odpowiedzi. Najczęściej powtarzające się kwestie są też dostępne z wyświetlanej w oknie rozmowy listy. System uczy się na bieżąco, a jego baza wiedzy aktualizowana jest w oparciu o oficjalne informacje przekazywane przez Ministerstwo Zdrowia.
– W obliczu epidemii sprawny dostęp do aktualnych i rzetelnych informacji to podstawa. Messenger ma w Polsce ponad 13 mln użytkowników i jest najlepszym kanałem do tego, by odpowiadać na zagadnienia, które najbardziej interesują ludzi. Cieszymy się, że Kancelaria Premiera zdecydowała się skorzystać z naszego doświadczenia i technologii sztucznej inteligencji, by udostępnić wirtualnego asystenta, który może usprawnić komunikację z milionami Polaków – mówi Maja Schaefer, współzałożycielka i CEO Chatbotize.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- W start-up Państwo Łąka zainwestował AgriTech Hub
- Ewa Minge chce pomóc w walce z koronawirusem. Jej zakład uszyje maseczki dla szpitala
- Magda Gessler apeluje o pomoc
materiały prasowe
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)