Polska branża PR wzorem do naśladowania dla innych

Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych…

Branża PR spodziewa się niewielkiego spowolnienia

Ubiegły rok w branży PR upłynął pod znakiem walki z dezinformacją i nadużywaniem terminu „public relations”…

Wideo online będzie dominowało w 2019 r. w reklamie internetowej

Wideo online będzie głównym motorem napędowym rynku reklamy online w 2019 r. Co…

5 kluczowych momentów, kiedy warto rozpocząć działania PR?

Prowadzenie własnej firmy to niemałe wyzwanie. Trzeba zmierzyć się z ogromną liczbą formalności,…

Firmy tracą zaufanie

Wizerunek marki to jej kapitał, który przekłada się na wymierne korzyści sprzedażowe i finansowe.…

Ostatnie dni zgłoszeń do Kongresu Public Relations

Zaledwie kilka tygodni pozostało do tegorocznego Kongresu Public Relations 2012. To jedno z…

Dlaczego Twój biznes potrzebuje PR

Żeby utrzymać się na rynku nie wystarczy wysokiej jakości produkt i konkurencyjna cena.…

Wizerunek marki w małej firmie

Współczesnemu konsumentowi niełatwo jest dziś nawigować na rynku nasyconym markami. We wszechogarniającym smogu…