Polska branża PR wzorem do naśladowania dla innych
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych…
Branża PR spodziewa się niewielkiego spowolnienia
Ubiegły rok w branży PR upłynął pod znakiem walki z dezinformacją i nadużywaniem terminu „public relations”…
Wideo online będzie dominowało w 2019 r. w reklamie internetowej
Wideo online będzie głównym motorem napędowym rynku reklamy online w 2019 r. Co…
5 kluczowych momentów, kiedy warto rozpocząć działania PR?
Prowadzenie własnej firmy to niemałe wyzwanie. Trzeba zmierzyć się z ogromną liczbą formalności,…
Firmy tracą zaufanie
Wizerunek marki to jej kapitał, który przekłada się na wymierne korzyści sprzedażowe i finansowe.…
Ostatnie dni zgłoszeń do Kongresu Public Relations
Zaledwie kilka tygodni pozostało do tegorocznego Kongresu Public Relations 2012. To jedno z…
Dlaczego Twój biznes potrzebuje PR
Żeby utrzymać się na rynku nie wystarczy wysokiej jakości produkt i konkurencyjna cena.…
Wizerunek marki w małej firmie
Współczesnemu konsumentowi niełatwo jest dziś nawigować na rynku nasyconym markami. We wszechogarniającym smogu…