Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Żabka rozwija koncepcję sklepów dla kierowców. Kolejne otwarto przy autostradzie A2

Żabka

Żabka chce rywalizować z punktami gastronomicznymi przy trasach szybkiego ruchu. W tym celu otworzyła dwa kolejne sklepy oparte na nowej koncepcji.

Choć nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę, dwa z tego typu sklepów funkcjonują od grudnia 2023 roku na trasie autostrady A2. Teraz, również dzięki osiąganym przez nie dobrym wynikom, ich liczba ulega podwojeniu. To element realizacji strategii biznesowej Żabki, która chce stać się największą street foodową siecią w Polsce.

Warto przeczytać: Relacja Microsoft i OpenAI ze statusem „to skomplikowane”. Twórcy ChatGPT na liście konkurentów giganta

Żabka dostosowana do potrzeb kierowców

Jak donosi portal „Wiadomości Spożywcze”, nowe sklepy mają powierzchnię 190 mkw. Od typowych sklepów różnią się między innymi wydzieloną strefą gastronomiczną ze stolikami. Jej oferta ma sprawić, że Żabka będzie mogła konkurować z restauracjami McDonald’s czy KFC, które dominują na trasach szybkiego ruchu. 

Sieć sklepów korzysta z rozwiązań już stosowanych przez konkurentów. Jednym z nich są automaty, które umożliwiają samodzielne zamawianie potraw. Oprócz tego w punktach jest także tradycyjna część sklepowa. Sklepy Żabki zlokalizowane przy autostradzie A2 są czynne całodobowo.

Kolejne sektory i nowe partnerstwa

Żabka z powodzeniem rozszerza zakres oferowanych przez siebie usług. Od marca bieżącego roku dzięki współpracy z Digital Care w sklepie można zlecić naprawę swojego smartfona. Podobne rozwiązanie dotyczy również obuwia. Oprócz tego w sklepach sieci już od dłuższego czasu można opłacić rachunki, czy nadać lub odebrać przesyłkę kurierską.

Wejście do nowych sektorów usług z pewnością jest łatwiejsze dzięki partnerstwom, które zawiera Żabka. Firma ogłosiła niedawno, że Microsoft został jej strategicznym partnerem w obszarze sztucznej inteligencji. Ta jest pomocna między innymi w badaniu zapotrzebowania klientów na nowe funkcjonalności. AI ułatwia także organizację pracy personelowi sklepu.

Warto przeczytać: Żabka ogłasza strategiczne partnerstwo z Microsoft. Dotyczy obszaru AI

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.