Żabka chce rywalizować z punktami gastronomicznymi przy trasach szybkiego ruchu. W tym celu otworzyła dwa kolejne sklepy oparte na nowej koncepcji.
Choć nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę, dwa z tego typu sklepów funkcjonują od grudnia 2023 roku na trasie autostrady A2. Teraz, również dzięki osiąganym przez nie dobrym wynikom, ich liczba ulega podwojeniu. To element realizacji strategii biznesowej Żabki, która chce stać się największą street foodową siecią w Polsce.
Warto przeczytać: Relacja Microsoft i OpenAI ze statusem „to skomplikowane”. Twórcy ChatGPT na liście konkurentów giganta
Żabka dostosowana do potrzeb kierowców
Jak donosi portal „Wiadomości Spożywcze”, nowe sklepy mają powierzchnię 190 mkw. Od typowych sklepów różnią się między innymi wydzieloną strefą gastronomiczną ze stolikami. Jej oferta ma sprawić, że Żabka będzie mogła konkurować z restauracjami McDonald’s czy KFC, które dominują na trasach szybkiego ruchu.
Sieć sklepów korzysta z rozwiązań już stosowanych przez konkurentów. Jednym z nich są automaty, które umożliwiają samodzielne zamawianie potraw. Oprócz tego w punktach jest także tradycyjna część sklepowa. Sklepy Żabki zlokalizowane przy autostradzie A2 są czynne całodobowo.
Kolejne sektory i nowe partnerstwa
Żabka z powodzeniem rozszerza zakres oferowanych przez siebie usług. Od marca bieżącego roku dzięki współpracy z Digital Care w sklepie można zlecić naprawę swojego smartfona. Podobne rozwiązanie dotyczy również obuwia. Oprócz tego w sklepach sieci już od dłuższego czasu można opłacić rachunki, czy nadać lub odebrać przesyłkę kurierską.
Wejście do nowych sektorów usług z pewnością jest łatwiejsze dzięki partnerstwom, które zawiera Żabka. Firma ogłosiła niedawno, że Microsoft został jej strategicznym partnerem w obszarze sztucznej inteligencji. Ta jest pomocna między innymi w badaniu zapotrzebowania klientów na nowe funkcjonalności. AI ułatwia także organizację pracy personelowi sklepu.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)