Nice To Fit You ma zwiększyć sprzedaż w tempie dwucyfrowym. Grupa MCI przedstawia plany rozwoju spółki

Informacje o autorze

30 stycznia 2025
Udostępnij:

Na początku listopada informowaliśmy o przejęciu firmy Nice To Fit You przez MCI.EuroVentures 1.0. Krajowy lider wysokiej jakości diet pudełkowych ma zwiększyć sprzedaż w tempie dwucyfrowym.

Nice To Fit You

Nice To Fit You jest jednym z najdłużej funkcjonujących w Polsce podmiotów z branży diet pudełkowych. Jako pierwsza z marek branży stworzyła opcję wyboru menu, czyli coś, co obecnie jest standardem rynkowym. Jej znakiem rozpoznawczym jest jednocześnie wysoka jakość posiłków. To pozwoliło zbudować dużą i lojalną bazę klientów, zwłaszcza w największych miastach.

Grupa MCI w ubiegłym roku kupiła 55% udziałów w spółce. Była to dotychczas największa inwestycja funduszu. Partner zarządzający w MCI Capital, Paweł Borys podzielił się na spotkaniu prasowym planami na rozwój NTFY. Fundusz zamierza zainwestować w budowę w nowy zakład produkcyjny o wartości około 100 mln zł.

„To największa kwotowo transakcja w historii MCI, wartość transakcji wynosi ponad 180 mln zł. Zdecydowaliśmy się na inwestycję, ponieważ uważamy, że moda na gotowe posiłki dostarczane bezpośrednio do domu jest tak naprawdę dopiero przed nami. Wierzymy, że młode pokolenie będzie mniej gotować w domu, a usługi gotowych dań będą zyskiwać na popularności” – powiedział Paweł Borys, partner zarządzający w MCI Capital, cytowany przez PAP Biznes.

Plany rozwoju Nice To Fit You

NTFY to jeden z krajowych liderów diety pudełkowej. Zapracowane społeczeństwo coraz chętniej korzysta z tego typu usług, aby oszczędzić czas na robieniu zakupów i gotowaniu. Zdaniem Pawła Borysa boom na diety pudełkowe jest dopiero przed nami, dlatego fundusz stawia na dynamiczny rozwój Nice To Fit You.

W ubiegłym roku fundusz zdecydował się na zakup 55% udziałów krajowego lidera. Obecnie NTFY rozwija się w tempie około 20%. Natomiast cały rynek cateringów dietetycznych rośnie w tempie kilkunastu procent. Funduszowi zależy na dwa razy szybszej dynamice wzrostu NTFY w porównaniu z rynkiem.

„Ważnym elementem strategii w najbliższych latach jest, by firma rozwijała się w tempie dwucyfrowym, czuła nasze wsparcie jako inwestora. Chcemy przekazać doświadczenia w e-commerce, budując najsilniejszą markę cyfrową w food e-commerce” – dodał Paweł Borys.

A jakie są plany Nice To Fit You na rozwój? Prezes spółki, Paweł Wróbel podkreślił, że ważnymi kamieniami milowymi w tym roku będzie rozszerzenie oferty, zwiększenie rozpoznawalności firmy oraz ekspansja zagraniczna. Krajowy lider diety pudełkowej obecnie skupia się na rynku czeskim. Ponadto, jak wspomnieliśmy na początku, ma również rozpocząć się budowa nowego zakładu produkcyjnego pod Warszawą. Jego wartość wyniesie około 100 mln zł.

Polecamy

Więcej w tym dziale: