Niedawno pisaliśmy o tym, że startup ElevenLabs zainwestuje 11 mln dolarów w rozwój ekosystemu AI w Polsce. Jego założyciele nie zapominają jednak o platformie, która stanowi podstawę oferty. Jak informuje portal TechCrunch, pojawiła się na niej nowa funkcjonalność. To możliwość tworzenia konwersacyjnych botów opartych na sztucznej inteligencji.
Nowa funkcjonalność wzmacnia ofertę ElevenLabs
Od teraz użytkownicy platformy startupu po zalogowaniu się na swoje konto mogą stworzyć od podstaw agenta konwersacji. W ich gestii leży wybór podstawowego języka bota, pierwszej wiadomości, ale przede wszystkim model językowy (Gemini, GPT lub Claude), z którego będzie korzystał. Do ustalenia przez klienta są również parametry takie jak ton głosu, czy maksymalna długość rozmowy z agentem. Użytkownicy mogą również dodać do bota własną bazę wiedzy w pliku, adresie URL lub jako blok tekstu. Boty mogą mieć również zdefiniowane kryteria gromadzenia danych odbiorców, np. imienia i nazwiska, czy adresu mailowego.
ElevenLabs wciąż nie oferuje swojego API do zamiany tekstu na mowę, lecz korzysta z rozwiązań zewnętrznych dostawców. Nie wiadomo jednak, czy ta sytuacja nie ulegnie zmianie. Może się przyczynić do tego zbliżająca się duża runda finansowania, o możliwości odbycia której informowaliśmy w październiku. Wartość startupu może przekroczyć po niej 3 mld dolarów.
Środki z pewnością pomogłyby w rywalizacji z konkurentami. Wśród nich jest także OpenAI, które oferuje API konwersacyjne w czasie rzeczywistym. Póki co jednak ElevenLabs widzi swoją przewagę w możliwościach dostosowania botów do potrzeb użytkowników, także dzięki opcji przełączania zewnętrznych modeli, z których korzystają.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)