Cloud Technologies dostarcza dane do targetowania reklamy internetowej, zasilając kampanie największych marek na całym świecie. Spółka notowana na głównym rynku GPW rozpoczęła nabór do programu Data Seed, w ramach którego zaoferuje najlepszym projektom dostęp do danych i technologii. Przewidziane jest również finansowanie do 2 mln zł, które będzie ustalane indywidualnie, w zależności od projektu. Data Science, Fintech, Digital Advertising czy Commerce Media to obszary, w których można rozwijać koncepcje wraz z Cloud Technologies.
„Nasz program to szansa dla tych zespołów i projektów, które mają pomysły na wykorzystanie danych w nowych obszarach lub ich innowacyjne wykorzystanie na już istniejącym rynku. Zgodnie z naszymi założeniami do Data Seed zgłaszają się już projekty dotyczące Fintech czy Data Science, czyli z obszarów o ogromnym potencjale rozwojowym. Jednocześnie wpływają zgłoszenia związane z naszą kluczową działalnością – wykorzystaniem danych w reklamie cyfrowej. To dowód na to, że również w obszarze Digital Advertising innowatorzy wciąż widzą potencjał do rozwoju, czemu sprzyja zresztą rosnący w tempie dwucyfrowym rynek reklamy cyfrowej” – podkreśla Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies.
Warto przeczytać: Startup Multilango otrzymuje finansowanie od kolejnych funduszy, Tar Heel Capital oraz EKIPA Investments
Program Data Seed dla startupów
Cloud Technologies ogłosił nabór projektów w ramach autorskiego programu Data Seed. Jest on dedykowany startupom na wczesnym etapie rozwoju, fundacjom technologicznym oraz zespołom projektowym. Najlepsze koncepty otrzymają dostęp do danych i technologii Cloud Technologies, a ponadto przewidziano również dla nich finansowanie do 2 mln zł. Jego wysokość będzie ustalana indywidualnie, w zależności od projektu.
„Do programu mogą zgłaszać się zarówno podmioty oraz zespoły, które już zajmują się analityką danych w swojej działalności biznesowej, jak i te, które dopiero przedstawią pomysł, jak innowacyjnie wykorzystać dane w biznesie. Odpowiednia analiza i wykorzystanie danych daje ogromne możliwości: od dostarczania dopasowanych ofert lub porad, poprzez przewidywanie zachowań klientów lub użytkowników, aż po wykorzystanie uczenia maszynowego do rozwoju systemów optymalizacji ofert lub sprzedaży” – czytamy w opisie programu.
Program prowadzi Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies. Ponadto, jest on nadzorowany przez Maciej Sawę, prezesa OnAudience (spółka z Grupy Cloud Technologies); Adriana Williamsa, Head of Strategic Partnerships OnAudience oraz Dawida Marciniaka, Investment Manager Cloud Technologies. Nabór jest prowadzony w sposób ciągły, a każdy projekt będzie oceniany indywidualnie. Aplikować można za pośrednictwem strony Cloud Technologies.
Cloud Technologies jest jednym z największych dostawców danych na świecie. Firma posiada autorską technologię, dzięki której stworzyła chmurę danych zawierającą informacje o 5 mld użytkowników z ponad 200 rynków na całym świecie. Około 80% przychodów ze sprzedaży danych pochodzi z największego rynku reklamowego świata, czyli z USA.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)