Znany polski tenisista inwestuje w Waterdrop, czyli właściwe nawadnianie i świat bez plastiku

Informacje o autorze

05 kwietnia 2024
Udostępnij:

Austriacka marka Waterdrop zamierza zwiększyć swój zasięg działania. W jej ideę i potencjał uwierzył Hubert Hurkacz. Stał się on właśnie ambasadorem i inwestorem marki.

hubert hurkacz

Waterdrop to marka z Austrii, która powstała w 2016 roku. Jej ideą działania jest zachęcenie do picia większej ilości wody i jednoczesne wyeliminowanie nadmiaru plastiku w formie butelek jednorazowych. Firma oferuje smakowe kapsułki do rozpuszczania w wodzie, które zawierają witaminy i ekstrakty roślinne. Zajmuje się również sprzedażą butelek, butelek termicznych i dzbanków filtrujących wodę. Firma działa w 11 krajach europejskich, USA, Australii i Singapurze.

Hubert Hurkacz inwestuje w markę Waterdrop

Marka zamierza sukcesywnie zwiększać swój obszar działania. W tym celu nawiązuje współprace z czołowymi tenisistami, którzy stają się również inwestorami w projekt. Należą do nich między innymi: Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev i Cameron Norrie. Firma jest również oficjalnym partnerem turniejów ATP. 

Najnowszym ambasadorem i inwestorem Waterdrop został Hubert Hurkacz. Obecność w tym gronie najwyżej sklasyfikowanego polskiego tenisisty w historii jest kolejnym dowodem na zaangażowanie marki w świat tenisa.

„Bardzo cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z tak wybitnym sportowcem, jakim jest Hubert Hurkacz. To wzór do naśladowania zarówno na korcie, jak i poza nim. Dodatkowo możemy pochwalić się rozpoczęciem współpracy z innymi czołowymi zawodnikami ATP oraz WTA. Jest to dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie, że tak znaczące postacie ze świata tenisa decydują się na wspieranie naszej misji. To potwierdzenie, że nasze zaangażowanie w promowanie zdrowego i zrównoważonego nawadniania się znajduje poparcie w autentycznych wartościach naszych partnerów, którzy podzielają nasze ideały” – powiedział CEO Waterdrop, Martin Donald Murray.

Współpraca z pewnością pomoże w promocji marki na kolejnych europejskich rynkach. Obecnie butelki wielokrotnego użytku Waterdrop oraz rozpuszczalne Microdrinki można nabyć w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na całym świecie.

Źródło grafiki: Waterdrop

Warto przeczytać: Ofensywa miliarderów. Są coraz bogatsi i jest ich coraz więcej – nowy ranking Forbes

Polecamy

Więcej w tym dziale: