Koronawirus już ma bardzo duży wpływ na funkcjonowanie biznesu. Coraz więcej firm musi zderzyć się z nową rzeczywistością i zareagować w sposób odpowiadający potrzebom. Na taki krok zdecydowali się także właściciele sieci Paczkomatów.
[caption id="attachment_98629" align="aligncenter" width="1088"] Fot. InPost[/caption] Nie tylko miejscach użyteczności publicznej czy pojazdach komunikacji miejskiej odbywa się ustawiczna dezynfekcja. Podobne zabiegi stosują dyskonty spożywcze codziennie dezynfekujące kasy czy koszyki na zakupy. Także firmy związane z branżą wysyłkową wprowadziły nadzwyczajne środki ostrożności.Firma Inpost, właściciel sieci Paczkomatów rozpoczęła masową dezynfekcję swoich urządzeń. Twórca Paczkomatów poinformował o tym fakcie za pośrednictwem Twittera. - Szeroko zakrojona akcja czyszczenia paczkomatow i samych ekranów w całej Polsce plus setki tysięcy nowych użytkowników appki mobilnej jako efekt podjętych decyzji walki z #COVIDー19 – napisał na swoim profilu Rafał Brzoska. W całej Polsce działa ponad 6 tys. Paczkomatów dostępnych w 900 miastach całej Polski Przeczytaj także na MamBiznes.plSzeroko zakrojona akcja czyszczenia paczkomatow i samych ekranów w całej Polsce plus setki tysięcy nowych użytkowników appki mobilnej @PaczkomatyPL jako efekt podjętych decyzji walki z #COVIDー19 https://t.co/dc20fWskA8
— Rafał Brzoska (@RBrzoska) March 16, 2020
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)