mysite.ai zamyka rundę pre-seed. Polski startup pozyskał 9,25 mln zł

Informacje o autorze

17 czerwca 2025
Udostępnij:

Kompleksowa platforma AI dla obsługi internetowej małych firm mysite.ai zdobywa ważne finansowanie. Rundę pre-seed startupu poprowadził Inovo VC.

mysite.ai zamyka rundę pre-seed

mysite.ai to polski startup, który rozwija autonomicznego asystenta AI. Jego zadaniem jest wsparcie marketingowej obecności małych firm w Internecie. Proponowany przez startup „pracownik AI” zajmuje się kompleksowo ich mediami społecznościowymi, reklamami online, czy generowaniem leadów i tworzeniem treści. Rozwiązanie dedykowane jest mikroprzedsiębiorcom i JDG z sektora usług.

„Małe firmy są kręgosłupem gospodarki, ale wciąż pozostają w tyle w kwestii marketingu swoich usług online. Korporacje zatrudniają do tego całe zespoły, a większość przedsiębiorców robi to wszystko samodzielnie lub koordynuje zewnętrzne usługi: budowę strony, reklamy, media społecznościowe i obsługę leadów. Co jeszcze gorsze, często nie robią nic, bo nie wiedzą, od czego zacząć” – mówi Patryk Pijanowski, CEO i założyciel mysite.ai.

Nowe finansowanie mysite.ai

Pierwszym z produktów startupu jest agent AI umożliwiający stworzenie w kilka minut prostej strony internetowej. Właściciel firmy nie musi posiadać żadnych umiejętności technicznych. Wystarczy, że opisze działalność i cel strony. Na tej podstawie agent AI projektuje i koduje witrynę. 

Rozwój projektowanych narzędzi będzie łatwiejszy dzięki nowemu finansowaniu startupu. Runda pre-seed zakończyła się zebraniem kwoty 9,25 mln zł, które były połączeniem inwestycji VC, aniołów biznesu i grantów. Finansowaniu przewodził Inovo VC. Wzięli w nim także udział dotychczasowi inwestorzy, czyli między innymi Sunfish Partners, Fabian Veit (CEO make.com) i Bart Roszkowski (co-foundera Alokai).

Przypomnijmy, że firma startowała jako Codejet, narzędzie design-to-code zamieniające projekty z aplikacji Figma w gotowe strony. Wcześniej Patryk Pijanowski prowadził własną agencję software’ową, którą w dwa lata rozwinął do 20 osób, realizując projekty dla Cisco, IKEA i SIXT. 

„Wprowadzając narzędzie no-code, zauważyliśmy, że pomagamy głównie agencjom i freelancerom, a nie właścicielom małych firm, którzy najbardziej potrzebują wsparcia. Codejet ułatwiał życie pośrednikom, ale nie rozwiązywał problemów ich klientów. Dzięki mysite.ai eliminujemy pośrednika i dajemy przedsiębiorcom kompletne, zawsze dostępne rozwiązanie, które nigdy nie narzeka. Zaczynamy od stron internetowych, a wkrótce zajmiemy się całym marketingiem online” – dodaje Patryk Pijanowski.

Polecamy

Więcej w tym dziale: