Przypomnijmy, że BASEIG jest startupem oferującym narzędzia bazujące na AI, które wspierają twórców w tworzeniu i rozwijaniu własnych marek. Pomoc świadczy kompleksowo – od projektowania kolekcji, przez analizę trendów i zachowań odbiorców, aż po logistykę i sprzedaż.
Efektywność ma zwiększyć autorskie rozwiązanie BASEIG AI. Ma ono zadebiutować jako produkt w pierwszej połowie 2026 roku.
BASEIG w drodze na NewConnect
Wcześniej, bo jeszcze w tym roku, może dojść do giełdowego debiutu startupu na rynku NewConnect. BASEIG złożył już wniosek do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jego przedmiotem jest wprowadzenie akcji do obrotu na wyżej wymienionym rynku.
„Złożenie wniosku to kolejny, ważny krok w realizacji naszej strategii rozwoju. Od początku zakładaliśmy, że wejście na rynek publiczny będzie nie tylko szansą na pozyskanie dodatkowego kapitału, ale także wzmocnieniem transparentności i wiarygodności BASEIG wobec twórców, partnerów i inwestorów. Jesteśmy dobrze przygotowani do tego procesu i cieszymy się, że możemy przybliżyć się do planowanego debiutu jeszcze w tym roku” – mówi Kamil Stanek, prezes zarządu BASEIG.
Rozwój technologii AI-commerce oraz ekspansja zagraniczna projektu jest możliwa dzięki czerwcowej emisji akcji. Podczas niej udało się zebrać kwotę 2 mln zł, a ze względu na duże zainteresowanie inwestorów zapisy zakończono przed czasem.
W tym kontekście konsekwentne zmierzanie BASEIG do debiutu na giełdzie nie powinno dziwić.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)