MamBiznes.pl

AdBreaker.pl – nowa sieć reklamowa

Pobieranie danych ...

Na rynku pojawiła się sieć reklamowa oferująca tzw. Reklamę Potwierdzoną. AdBreaker.pl jest to pierwsza forma komunikacji marketingowej w internecie gwarantująca reklamodawcy obejrzenie spotów reklamowych.

Reklama Potwierdzona łączy w sobie dużą skuteczność, brak inwazyjności oraz precyzyjne targetowanie. Stosowana jest w specjalnie do tego celu zaprojektowanym serwisie internetowym AdBreaker, który instalowany jest na witrynach partnerskich. – Serwis AdBreaker wychodzi naprzeciw obecnym oczekiwaniom rynku reklamy internetowej łącząc emocjonalnie odbiorcę z przekazem oraz świadomie angażując w prezentowanie treści. Jest przy tym całkowicie przyjazny użytkownikowi – przekaz reklamowy dociera tu za zgodą internautów, odpowiadając jednocześnie ich zainteresowaniu – tłumaczy Filip Szewczyk, przedstawiciel firmy ProcomAd Sp. z o.o., jeden z pomysłodawców projektu AdBreaker.

Specyfikę serwisu buduje przede wszystkim fakt, że jest on instalowany na wszystkich współpracujących z siecią ProcomAd stronach internetowych. Internauta może z niego skorzystać w wielu miejscach w sieci, gdziekolwiek znajdzie widget uruchamiający serwis. Nie musi nawet przechodzić na stronę serwisu AdBreaker – ten otwiera się nad stroną, na której umieszczono widget.

Serwis AdBreaker zainstalowano na ponad dwudziestu serwisach partnerskich. Za jego pośrednictwem internauci biorą udział w konkursach – w zamian za obejrzenie spotów reklamowych mają możliwość wygrać nagrody. Za oglądanie reklam zbierają również punkty, które wykorzystują w grze o najcenniejsze z nich.

ProcomAd tworzy nową sieć reklamową w polskim Internecie. Na wdrożenie i prowadzenie projektu spółka otrzymała dofinansowanie z funduszów Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

– Ciekawy pomysł na biznes dla każdego

– Zarobili miliony na niezwykłym pomyśle

– Jak nastolatek został milionerem

– Pomysł na biznes, który przyniósł fortunę

Źródło: Informacja prasowa

Pobieranie danych ...