Będzie drożej. Allegro podnosi prowizje dla sprzedawców

Sprzedawcy, którzy swoje produkty wystawiają za pośrednictwem platformy Allegro, muszą liczyć się ze…

Osoby kupujące w sieci to przeważnie zadowoleni klienci

W skali od 0 do 10 średni poziom satysfakcji klienta kupującego w internecie wynosi…

Branża e-commerce sięga po innowacje, by poprawić interakcję z klientem

Sztuczna inteligencja, programy personalizujące i technologie ułatwiające kontakt z klientem. W branży e-commerce coraz częściej…

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów.

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już…

Zwroty w handlu internetowym: przekleństwo czy okazja?

Aż 650 mld USD stanowi rocznie globalny rynek zwrotów w e-commerce. Z tego…

Polscy przedsiębiorcy w ogonie Europy

Polska znalazła się w ogonie Europy pod względem odsetka przedsiębiorców, którzy prowadzili sprzedaż…

Internauci wybierają głównie polskie sklepy internetowe

Nie przerwanie trwa hossa polskiego e-commerce, bowiem większość internautów robi zakupy w polskich…

Nowe regulacje w e-commerce

Dyrektywa PSD2 reguluje nowe rodzaje usług płatniczych: usługę inicjowania płatności polegającą na zainicjowaniu…

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie.…

Rozpoczął się gorący okres dla e-sklepów i firm kurierskich

Dla branży kurierskiej i e-commerce grudzień to najgorętszy okres w roku. Sezon zakupów przedświątecznych zaczął…

Internetowy biznes zaczynał 17 lat temu. Z jego platformy wycenianej na 300 mln zł korzysta 4500 e-sklepów

Przygodę z biznesem internetowym zaczynał od serwisu Hip-hop.pl. Szybko do biznesu dołączył sklep…

W ciągu 8 lat handel w internecie osiągnie 40 proc. całkowitej sprzedaży w skali globalnej

Personalizacja, customer experience, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz analiza big data to główne czynniki,…

Start-up organizuje muzyczne show z Polskim Radiem

Udało nam się połączyć w jednym kanale, czyli w wideo, funkcję reklamową, sprzedażową…

Większość e-sklepów działa na zagranicznych rynkach, ale sprzedaje tam niewiele

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku blisko 50 mld zł, a w 2020…

Niewielu internautów kupuje w polskich sklepach

5 proc. internetowych konsumentów z 31 państw zadeklarowało, że robi zakupy online – wynika…

Handel internetowy w Polsce wart blisko 8 mld dol. Rośnie dwa razy wolniej niż globalnie

Polski e-commerce wart jest blisko 8 mld dol. i rośnie w tempie ok. 10 proc.…

Internauci z Europy nie kupują w polskich e-sklepach

Matt Komorowski, dyrektor zarządzający PayPala na Europę Północną i Środkową Zobacz także na…

Wirtualny sprzedawca tropi nasze ślady i pomaga w zakupach

W dzisiejszym programie pokażemy Wam spółkę, która swój „Pomysł na biznes” oparła na…