Aplikacja mobilna od Hollywood Hair. To pierwsze tego typu narzędzie na rynku beauty w Polsce

Informacje o autorze

06 czerwca 2024
Udostępnij:

Hollywood Hair konsekwentnie realizuje swoje długoterminowe plany. Lider polskiego rynku przedłużania włosów wprowadza na niego własną aplikację mobilną. Pomoże ona zwizualizować efekt przedłużenia włosów jeszcze przed samym zabiegiem.

Hollywood Hair

Założycielką Hollywood Hair jest Klaudia Duszyńska. To businesswoman z 10-letnim doświadczeniem. W przeszłości prowadziła firmę modową Impress Me. Hollywood Hair cechuje się holistycznym podejściem do włosów. Oprócz usługi ich przedłużania oferuje również suplementy i kosmetyki do włosów własnej marki, a także dedykowane akcesoria. Obecnie marka posiada sieć 12 salonów w największych polskich miastach oraz jeden w hiszpańskiej Marbelli. Ambicją firmy jest dalsza ekspansja tak, by stać się marką globalną.

Warto przeczytać: „Dążę do tego, aby Hollywood Hair było marką globalną” – rozmowa z Klaudią Duszyńską, założycielką sieci salonów przedłużania włosów

Hollywood Hair wyznacza trendy w branży

Najnowszym projektem marki jest dedykowana aplikacja mobilna. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży beauty. Jedna aplikacja zaoferuje rezerwację wizyt, doradztwo i konsultację online, a także sklep marki Hollywood Hair. Jej najważniejszą funkcją jest jednak wirtualne przedłużanie włosów. Dzięki zastosowaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) i oraz sztucznej inteligencji (AI) umożliwia kobietom eksperymentowanie ze swoim stylem i wyglądem.

„Nasza aplikacja przeszła pomyślnie wszystkie testy i już możemy oddać ją w ręce użytkowników. To swego rodzaju rewolucja na rynku salonów beauty i  przedłużania włosów. Dzięki zastosowaniu w niej AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, można wirtualnie przedłużyć włosy, zmienić ich kolor czy strukturę, a potem obejrzeć ten efekt w aplikacji w czasie rzeczywistym. Nasze narzędzie pozwala zobaczyć, jak dana osoba będzie wyglądać z nową fryzurą, zanim podejmie ostateczną decyzję. Dodatkowo w aplikacji przygotowaliśmy własny system rezerwacyjny. Jestem tym bardziej dumna, że zrobiliśmy to jako pierwsi. Wiele firm świadczących usługi jak my, korzysta z gotowych platform i nie tworzy własnych narzędzi. My się wyłamaliśmy i jestem przekonana, że była to właściwa decyzja” – mówi Klaudia Duszyńska — założycielka Hollywood Hair.

Funkcjonalności nowej aplikacji

Aplikacja umożliwia również umawianie spotkań i zarządzanie nimi. Każdy jej użytkownik będzie posiadał historię oraz kartę, dzięki której będzie możliwe zamówienie produktów ze sklepu marki. Znajduje się w niej także quiz, który pozwoli na uzyskanie informacji i porad dotyczących pielęgnacji włosów i rozwiązywania związanych z nimi problemów. 

Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. Powstała we współpracy z DesignoWeb — firmą informatyczną z Indii. Darmowa aplikacja jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Równolegle firma pracowała nad nowym rozbudowanym systemem CRM do zarządzania salonami. Jest on w pełni zintegrowany z nową aplikacją. 

Stacjonarnie firma rozpoczyna ekspansję na rynek brytyjski. Już w lipcu otwarty zostanie pierwszy salon marki w Londynie. W planach jest stworzenie w Anglii sieci salonów na wzór istniejących obecnie w Polsce.

Warto przeczytać: Startup Getaway rozpoczyna kolejną rundę finansowania. Chce być gotowy do wejścia na rynki zagraniczne

Polecamy

Więcej w tym dziale: