Aurumaris Professional to nowa odsłona dotychczas znanej na rynku konsumenckim marki Aurumaris. Nazwa dostosowuje rozszerzenie jej działalności na rynek profesjonalny. Nowe produkty są już obecne w niektórych gabinetach kosmetycznych, które prowadzą nowoczesne zabiegi oparte na innowacyjnych formułach.
Warto przeczytać: Mamyito.pl wzmacnia pozycję na rynku e-grocery. W planach ekspansja poza Mazowsze
Sylwia Gołębiewska wspiera Aurumaris Professional
Powodzenie w nowym segmencie działalności może zapewnić marce wsparcie Sylwii Gołębiewskiej. To współtwórczyni marki lakierów hybrydowych Semilac i HiHybrid. Jej działaniem było również założenie Akademii Semilac, która wyznacza standardy edukacji na rynku kosmetycznym. Sylwia Gołębiewska jest również znana z programu „Kosmetyczne rewolucje”, którego jest współprowadzącą. Teraz, inwestując w Aurumaris Professional stała się również jego współwłaścicielką.
„Wsparcie w rozwoju marki Aurumaris Professional to dla mnie ekscytujące wyzwanie. Wierzę w innowacyjność oferowanych produktów i jestem przekonana, że wprowadzamy na rynek produkt, który pomoże wielu klientom i klientkom gabinetów kosmetycznych w szybszy i łatwiejszy sposób na pozbycie się niedoskonałości cery. Wierzę, że nasza oferta spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów, a nasze produkty staną się synonimem jakości w profesjonalnej pielęgnacji skóry” – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional.
Właścicielem większościowym marki pozostaje firma Besim Health&Wellness.
Kompleksowe wsparcie
Oprócz innowacyjnych produktów współpracujące z marką gabinety kosmetyczne otrzymają również dodatkowe wsparcie marketingowe. Aurumaris Professional zaangażuje się w ich promocję bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez salony. Działania marki skupiają się na unikalnej obsłudze reklamowej prowadzonej w Internecie.
„Wiedząc, jak ważna jest dla naszych partnerów reklama, postanowiliśmy wykorzystać wieloletnie doświadczenie w performance marketingu do kompleksowej obsługi kampanii reklamowych dla współpracujących z nami gabinetów i salonów. Dzięki tej usłudze salony kosmetyczne mogą skutecznie przyciągać nowych klientów, zwiększając swoją widoczność i zyski” – wyjaśnia Kamil Komoński, prezes zarządu Aurumaris.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)