Każdy innowator i osoba rozpoczynająca przygode z biznesem powinien być przygotowany na to co czeka go w przyszłości. Stale rozwijająca się technologia, wymaga od właścicieli firm ciągłego weryfikowania planów i dostosowywania się do panujących warunków. Portal Small Business Trends przygotował listę 9 książek, które powinien przeczytać każdy początkujący biznesmen.
Nieuniknione. Jak inteligentne technologie zmieniają naszą przyszłość?
Kevin Kelly
Każdy zastanawia się, jaka przyszłość jego czeka. Ta książka co prawda nie jest kryształową kulą, ale na podstawie dzisiejszych trendów przewiduje kształt przyszłego świata.
W przeciwieństwie do innych książek, nie przewiduje przyszłości, która aplikacja lub firma będzie miała największy udział na rynku. Zamiast tego podejmuje bardziej kompleksowe podejście, skupiając się na dzisiejszych trendach i próbuje odpowiedzieć jak będą on wyglądać w przyszłości.
Przyszli przedsiębiorcy nie powinni skupiać się wyłącznie na swojej konkurencji. Powinni natomiast zwracać większą uwagę na ważnych trendach gospodarczych i kulturowych, które będą kształtowały świat swoich klientów
Yoga for Leaders: How to manage self-disruption in a world of self-destruction
Stefan Hyttfors
Książka jest niedostępna w polskiej wersji językowej.
Time, Talent, Energy
Michael C. Mankins, Eric Garton
* czasem
* talentem
* energią
Bez odpowiedniego zarządzania tymi elementami, żadne przedsiębiorstwo nie odniesie sukcesu.
Czytelnicy będą mogli dowiedzieć się, które z ich obecnych procesów uniemożliwiają osiągniecie sukcesu.
Ta książka również jest niedostępna w polskiej wersji językowej.
The Analytical Marketer: How to Transform Your Marketing Organization
Adele Sweetwood
Książka dostępna jest tylko w wersji anglojęzycznej.
Small Data: The Tiny Clues That Uncover Huge Trends
Martin Lindstrom
Autor łączy wszystkie historie oraz własne obserwacje w jedną całość. Pomaga właścicielom biznesów wykorzystać małe dane do lepszych wyników marketingowych.
Książka dostępna jest tylko w wersji anglojęzycznej.
Jobs to Be Done
Stephan Wunker, Jessica Wattman, David Farber
Książka dostępna jest tylko w wersji anglojęzycznej.
Digital Transformation Playbook
David L. Rogers
Koncentruje się na kluczowych obszarach (zwanych „pięcioma domenami cyfrowej transformacji”) na których liderzy biznesu powinni się koncentrować, aby być przygotowanym na przyszłość.
Prowadzi czytelników poprzez case studies obecnych innowacyjnych firm takich jak GE oraz Apple. Obrazują jak te firmy przygotowują się do rozwiązania przyszłych wyzwań.
Książka dostępna jest tylko w wersji anglojęzycznej.
Matchmakers
David S. Evans, Richard Schmalensee
Jeśli kiedykolwiek chciałbyś stworzyć własną firmę „Facebook” lub „Uber”, ta książka pokaże zasady i zmagania firm, które zmieniają świat z zadziwiającą szybkością.
Książka dostępna jest tylko w wersji anglojęzycznej.
The mathematic Corporation
Angela Zutavern, Josh Sullivan
Głównym celem książki jest pokazanie strategii jak łączyć pracę ludzi oraz technolog, tak aby osiągnąć jak największy sukces.
Książka dostępna jest tylko w wersji anglojęzycznej.
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl