Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Zmiana nazwy Unity Group na Univio. Spółka chce być europejskim liderem nowoczesnych technologii

Univio

Wiodąca na rynku cyfrowej transformacji handlu i rozwiązań e-commerce Unity Group zmienia nazwę. To kolejny etap na drodze do stania się europejskim liderem w dziedzinie nowoczesnych technologii.

Dawna firma Unity Group nosi od teraz nazwę Univio. Zmiana jest ważnym elementem długofalowej strategii przedsiębiorstwa. Stanowi nie tylko część procesu konsolidacji ostatnio przejętych marek. Ma również znaczenie w perspektywie zagranicznego rozwoju firmy.

„Decyzja o zmianie nazwy jest ważnym elementem naszej strategii, mającym na celu nie tylko zabezpieczenie marki na rynkach zagranicznych, ale także przygotowanie spółki na kolejne kroki w obszarze M&A. Nowa nazwa to symbol nowej siły, odzwierciedlający nasze ambicje dynamicznego rozwoju firmy w najbliższych latach oraz otwarcia na nowe możliwości” – mówi Grzegorz Kuczyński, jeden z założycieli i CEO Univio (wcześniej Unity Group).

Warto przeczytać: Kluczowe dni dla Green Zebras. Spółka aktualizuje strategię i czeka na giełdowy debiut

Przygotowania do dalszej ekspansji

Konsolidacja nowych marek przedsiębiorstwa, takich jak Global4Net i AllWins jest konieczna do zbudowania spójnej struktury, co pomoże dostosować się do specyfiki poszczególnych rynków. Dzięki temu możliwe będzie również zminimalizowanie potencjalnych ryzyk związanych z dynamicznym rozwojem firmy. Obecnie zarządzający przedsiębiorstwem skupiają się na rynku DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria). W przyszłości chcą rozszerzyć działalność na kolejne państwa.

„Univio to marka, która pozwoli nam na dynamiczny wzrost na rynkach zagranicznych, gdzie widzimy znaczne możliwości rozwoju. Nowa nazwa umożliwi nam stworzenie trwałej rozpoznawalności firmy poza Polską – będzie elementem wspierającym budowanie biznesu i współpracę z międzynarodowymi klientami oraz partnerami”. – podkreśla Dominik Janes, Managing Partner Univio, odpowiedzialny za rozwój zagraniczny.

Nowa nazwa podkreśla również aspiracje firmy, by dalej rozwijać się jako lider transformacji cyfrowej. Poza podstawową działalnością w obszarze e-commerce Univio zamierza w dalszym ciągu rozwijać obszary konsultingu i sztucznej inteligencji.

Warto przeczytać: Cyberataki hamują rozwój handlu detalicznego. Wyzwanie dla sprzedawców

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.