Jak otrzymać wsparcie do 425 tys. zł na promocję firmy w Dubaju?

W trakcie tegorocznego EXPO 2020 w Dubaju polskie firmy będą mogły zaprezentować swoje pomysły. W tym celu PARP przygotował dodatkowy konkurs w ramach „Go to brand”, gdzie będzie można pozyskać 100 tys. euro na wyjazd do Zatoki Perskiej.

Fot. Pexels/ The Lazy Artist Gallery

Dubaj to miasto nie tylko wielkich budynków, ale i wielkich możliwości. Pod koniec października, oczy całego świata będą zwrócone właśnie na to miejsce, bowiem odbędzie się tam najbliższa Wystawa Światowa EXPO. Teraz każda polska firma ma szansę się tam pojawić i – co więcej – na promocję swoich produktów może uzyskanie dofinansowanie w wysokości nawet 425 670  zł (100 tys. euro), w ramach konkursu „Go to Brand”.

Wsparcie na EXPO 2020 dla polskich firm

Już od 3 marca br. przedsiębiorcy będą mogli składać wnioski na sfinansowanie promocji swoich marek produktowych w tracie Wystawy Światowej EXPO 2020 w Dubaju, która będzie miała miejsce 20 października 2020 roku. Budżet całego konkursu opiewa na kwotę blisko 50 mln zł. Oznacza to, że skorzystać z tego wsparcia będzie mogło co najmniej 117 firm.  Ostateczny termin składania wniosku przypada na 31 marca 2020 roku (wtorek), które należy składać drogą elektroniczną. Formularze, które należy wypełnić są dostępne na stronie internetowej PARP.

Warto jednak pamiętać, że w tym konkursie budżet dla województwa mazowieckiego został określony na poziomie 15 mln zł, natomiast minimalny wkład własny wynosi 15 proc. (bezwzględu na lokalizację).  Pozyskane wsparcie może być przeznaczone na:

  • udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych i na dodatkowe działania promocyjne związane z udziałem w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju
  • na sfinansowanie kosztów usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek krajów Zatoki Perskiej (Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie)

Konkurs realizowany jest w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” (POIR) pt. „Program promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju”.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*