Cloud Technologies z innowacyjnym narzędziem AI do analizy danych. To Audience Intelligence

Informacje o autorze

17 marca 2025
Udostępnij:

Spółka z Grupy Cloud Technologies wprowadza na rynek narzędzie Audience Intelligence. Dzięki sztucznej inteligencji wystarczy kilka sekund, by przygotowało precyzyjne grupy odbiorców do targetowania w reklamach online.

Cloud Technologies z innowacyjnym narzędziem AI do analizy danych

OnAudience to podmiot, który należy do Cloud Technologies. Właśnie ta spółka jest autorem narzędzia AI o nazwie Audience Intelligence. To jedno z pierwszych na świecie rozwiązań, które umożliwia szybkie i dokładne tworzenie targetowanych grup odbiorców. Jest oparte na modelach językowych AI. Dzięki temu swoje zadanie wykonuje z precyzją i jakością, która jest niedostępna dla człowieka.

Twórca rozwiązania jest globalnym dostawcą danych. Firma sprzedaje dane i technologie na rynkach na całym świecie, oferując informacje o użytkownikach Internetu. Ich źródłem jest ponad 200 rynków.

Grupa Cloud Technologies ułatwia internetowy marketing

Dzięki Audience Intelligence agencje i marketerzy z całego świata mogą na podstawie wklejonego briefu natychmiast zidentyfikować grupy docelowe swojej kampanii. Rozwiązanie znacząco skraca czas jej planowania. Precyzyjne grupy odbiorców są generowane w kilka sekund. Co więcej, narzędzie opiera się na analizie ogromnej ilości danych, dzięki czemu wskazane rozwiązania cechują się wysoką produktywnością i skutecznością.

„W dzisiejszym dynamicznym świecie cyfrowym efektywność ma kluczowe znaczenie. Łącząc globalnie pozyskiwane dane z zaawansowanymi możliwościami AI, stworzyliśmy rozwiązanie Audience Intelligence. Znacząco przyspiesza ono proces tworzenia grup odbiorców i zapewnia precyzyjne segmenty. Marketerzy mogą teraz błyskawicznie identyfikować właściwe grupy docelowe, co przekłada się na szybsze i dokładniejsze planowanie kampanii, a w efekcie – lepsze wyniki. Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę innowację na rynek i pomóc agencjom i markom maksymalizować efektywność reklamy” – komentuje Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies.

Polecamy

Więcej w tym dziale: