Grupa cyber_Folks kontynuuje wzrosty. Podano wyniki za II kwartał 2024 roku

Informacje o autorze

03 września 2024
Udostępnij:

Podobnie jak w pierwszym, tak i w drugim kwartale roku poziom zysku netto grupy technologicznej cyber_Folks był o ponad 70% wyższy niż rok wcześniej. Spółka podsumowała kolejny okres swojej działalności.

cyber_Folks

cyber_Folks konsekwentnie buduje mocną pozycję na polskim rynku e-commerce. Spółka oferuje wsparcie dla sektora MŚP dotyczące obecności jego przedstawicieli w Internecie. Produkty grupy technologicznej dostępne są w modelu abonamentowym i dotyczą całego łańcucha wartości. Ich zastosowanie umożliwia automatyzację procesów biznesowych, komunikacji, marketingu oraz sprzedaży.

Obecnie spółka obsługuje ponad 360 tys. klientów, generując jednocześnie ponad 550 mln zł przychodów. W pierwszym kwartale roku jej zysk netto wyniósł 24,2 mln zł, co stanowiło o ponad 70% więcej niż rok wcześniej. Teraz grupa poinformowała o wynikach finansowych za drugi kwartał 2024 roku.

Warto przeczytać: Potęga polskiego rynku e-commerce. Dziennie przybywa 20 sklepów internetowych

cyber_Folks ze stałym wzrostem

A te są równie dobre, co w poprzednim. W okresie od kwietnia do końca czerwca grupa osiągnęła 17,8 mln zł zysku netto. Oznacza to jego wzrost o 72% w stosunku rocznym. W drugim kwartale roku skonsolidowane przychody netto przekroczyły 154 mln zł (32% wzrostu rocznego). Skorygowana EBITDA wyniosła prawie 42 mln zł, co stanowi 21% więcej niż przed rokiem.

„Za Grupą cyber_Folks kolejny rekordowy kwartał oparty na organicznym wzroście. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii generujemy powtarzalne zyski i zwiększamy skalę działalności.  Praca włożona w rozwój nowych produktów skutkuje wzrostem liczby klientów i budowaniem przewagi konkurencyjnej na globalnym rynku. Nasze produkty i rozwiązania są pierwszym wyborem dla ponad 360 tys. klientów – zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Biegniemy w biznesowym maratonie, osiągając coraz lepsze wyniki, a naszym celem w tym wyścigu jest zdobycie najwyższego miejsca na podium w kategorii e-commerce” – mówi Jakub Dwernicki, prezes zarządu cyber_Folks.

Stały rozwój i nowe rozwiązania

Cel, o którym mówi prezes grupy, jest realizowany poprzez stały rozwój oferowanych klientom usług i rozwiązań. Coraz liczniejsze grono odbiorców zyskuje innowacyjny kreator stron internetowych _Now. Za pośrednictwem narzędzia możliwe jest stworzenie strony internetowej w 90 sekund. Obecnie w ten sposób powstaje ich ok. 2 tysiące miesięcznie. cyber_Folks chce w najbliższym czasie zacząć jego promocję za granicą.

Kluczowym krokiem w rozwoju było również IPO spółki. Potwierdza to lipcowe wejście grupy do indeksu mWIG40. Obecna wśród 60 wiodących spółek GPW od czasu wejścia na giełdę odnotowała 5-krotny wzrost przychodów. Grupa liczy na kontynuację wzrostów w dalszej perspektywie.

Warto przeczytać: Niemiecki startup Assetbird chce odmienić rynek nieruchomości. Inwestorzy pomogą w realizacji tej misji

Polecamy

Więcej w tym dziale: