Żabka stale poszerza zakres oferowanych przez siebie usług. Od 13 marca za pośrednictwem sklepu można przeprowadzić naprawę swojego smartfona.
Zgodnie z wynikami badania Smart Barometr 2022 blisko połowa użytkowników smartfonów uszkodziła go podczas ostatniego roku. Przekłada się to na 14 mln uszkodzeń rocznie. Stanowi to wyzwanie, na które postanowiła odpowiedzieć Żabka. Dzięki współpracy z Digital Care od 13 marca 2024 roku zepsuty smartfon będzie można naprawić za pośrednictwem sieci sklepów. Usługa ma dodatkowo propagować proekologiczne zachowania w społeczeństwie.
„Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów, rozwijając dla nich kompleksowy pakiet Wygodnych Usług. Nowością jest możliwość naprawy smartfona z Żabką i Digital Care. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon, warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów” – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług Żabka.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)