10 kanałów na Youtube, które powinien odwiedzić każdy młody przedsiębiorca

YouTube to nie tylko zabawne filmiki, rozrywka czy teledyski ulubionych wykonawców. To także…

6 sposobów, jak radzić sobie z trudnymi klientami

To jak klient postrzega świat – to Twoja rzeczywistość – brzmi popularny cytat.…

14 pomysłów, jak obniżyć koszty prowadzenia własnej firmy

Właściciel własnego biznesu może poprawić kondycję przedsiębiorstwa na dwa sposoby. Pierwszy to zwiększenie…

5 lekcji biznesowych wyniesionych z „Gry o Tron”

Choć pełen amoralnych postaci i spisków serial opowiada o całkowicie fikcyjnych wydarzeniach, niesie…

Jak robić skuteczną reklamę na Facebooku?

Uważam, że 90% produktów można sprzedać za pomocą Facebooka. Niestety pewnych rzeczy ludzie…

Jakie formy promocji sklepu internetowego przynoszą najwięcej korzyści?

Trudno o jednoznaczną odpowiedź na tak postawione pytanie jednak warto je sobie zadać…

3 główne wyzwania prawne współpracy start-upa z inwestorem

Wiele napisano już o termsheet, umowie inwestycyjnej, procesie negocjacji z inwestorem. Wszystkie te…

Koszulka z godłem Polski, czyli jak wykorzystywać symbole narodowe w biznesie?

Popularnym zabiegiem w czasie trwania ważnych wydarzeń sportowych, państwowych czy nawet lokalnych jest…

Czy zasięg organiczny na Facebooku jeszcze istnieje?

Zasięg organiczny postów na Facebooku – niektórzy twierdzą, że zaginął już dawno, inni…

Kto pierwszy, ten lepszy, czyli fenomen wydarzeń startupowych

„Startup” to słowo, które z zaskakującą łatwością weszło do powszechnego użytku. Obecnie jest…

Social media a mały biznes

Media społecznościowe odgrywają dziś ogromną rolę w marketingu internetowym. Naturalne jest dla przedsiębiorców,…

5 przykładów, jak opakowaniem przyciągnąć klienta

Atrakcyjne opakowanie co prawda nie zastąpi samego produktu, ale może go wyróżnić na…

Jak dopasować komunikat reklamowy?

Dopasowanie komunikatu reklamowego to jedna z najważniejszych kwestii podczas przygotowywania kampanii reklamowych. Jest…

Jak wykorzystać Facebooka we własnym biznesie?

W ostatnim roku Facebook zaproponował reklamodawcom korzystającym z serwisu wiele zmian, które otworzyły…

Chcesz wyróżnić swój biznes w sieci?

Chcesz wyróżnić swój biznes w sieci? Chcesz przyciągnąć uwagę klientów, zapraszając ich na…

Jak promować biznes w internecie? Trendy na 2016 rok

Kolejny rok mobile rok analityki internetowej, content marketingu, eksperymentów, nowych możliwości w kampaniach…

W jaki sposób zdefiniować grupę odbiorczą dla działań marketingowych?

Każda firma, która decyduje się podjąć działania marketingowe w sieci, musi być świadoma…

Jak wykorzystać e-mail w marketingu?

Lata temu, w czasach wczesnej młodości, wychowawczyni w szkole, co jakiś czas zabierała…