Czym jest afiliacja i jak na niej zarabiać? Kompleksowy poradnik dla początkujących
Afiliacja to dynamicznie rozwijający się model marketingowy, który łączy firmy i wydawców w…
Jak pozyskać klientów? Skuteczne metody na znalezienie klienta
Pytanie o to, jak pozyskać klientów, pojawia się niemal u każdego przedsiębiorcy. Niezależnie,…
Ekspert radzi: jak efektywnie i skutecznie przeznaczyć środki na reklamę własnego biznesu
Jak efektywnie wydawać środki na reklamę w internecie oraz z jakich rozwiązań mogą…
5 kluczowych momentów, kiedy warto rozpocząć działania PR?
Prowadzenie własnej firmy to niemałe wyzwanie. Trzeba zmierzyć się z ogromną liczbą formalności,…
7 sposobów na pozyskiwanie wartościowych linków pod SEO
Podstawą skutecznych działań pozycjonerskich jest jakościowe linkowanie. Od momentu aktualizacji algorytmu Pingwin linki…
Halo! Poproszę trochę tego Pana start-upu. Czyli o marketingu słów kilka
Kiedy zaczynałem pracę z Tap To Speak, jeszcze nie wiedziałem czym będę się…
Jak sobie radzić ze zmianami algorytmu na Facebooku?
W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest…
10 kanałów na Youtube, które powinien odwiedzić każdy młody przedsiębiorca
YouTube to nie tylko zabawne filmiki, rozrywka czy teledyski ulubionych wykonawców. To także…
6 sposobów, jak radzić sobie z trudnymi klientami
To jak klient postrzega świat – to Twoja rzeczywistość – brzmi popularny cytat.…
14 pomysłów, jak obniżyć koszty prowadzenia własnej firmy
Właściciel własnego biznesu może poprawić kondycję przedsiębiorstwa na dwa sposoby. Pierwszy to zwiększenie…
5 lekcji biznesowych wyniesionych z „Gry o Tron”
Choć pełen amoralnych postaci i spisków serial opowiada o całkowicie fikcyjnych wydarzeniach, niesie…
Jak robić skuteczną reklamę na Facebooku?
Uważam, że 90% produktów można sprzedać za pomocą Facebooka. Niestety pewnych rzeczy ludzie…
Jakie formy promocji sklepu internetowego przynoszą najwięcej korzyści?
Trudno o jednoznaczną odpowiedź na tak postawione pytanie jednak warto je sobie zadać…
3 główne wyzwania prawne współpracy start-upa z inwestorem
Wiele napisano już o termsheet, umowie inwestycyjnej, procesie negocjacji z inwestorem. Wszystkie te…
Koszulka z godłem Polski, czyli jak wykorzystywać symbole narodowe w biznesie?
Popularnym zabiegiem w czasie trwania ważnych wydarzeń sportowych, państwowych czy nawet lokalnych jest…
Czy zasięg organiczny na Facebooku jeszcze istnieje?
Zasięg organiczny postów na Facebooku – niektórzy twierdzą, że zaginął już dawno, inni…
Kto pierwszy, ten lepszy, czyli fenomen wydarzeń startupowych
„Startup” to słowo, które z zaskakującą łatwością weszło do powszechnego użytku. Obecnie jest…
Social media a mały biznes
Media społecznościowe odgrywają dziś ogromną rolę w marketingu internetowym. Naturalne jest dla przedsiębiorców,…